گوگلویروس کرونا

زمان بازگشت کارکنان گوگل به محل کار بازهم به تعویق افتاد

گوگل پیشتر زمان بازگشت کارکنان خود به محل کار را ۱۰ ژانویه (۲۰ دی) اعلام کرده بود اما اکنون به نظر می‌رسد که این بازگشت و حضور فیزیکی کارکنان در محل کار به تعویق افتاده است.

کریس راکو، نایب رئیس گوگل اخیرا در ایمیلی خطاب به کارکنان این شرکت اعلام کرد بازگشت به محل کار نیازمند بررسی شرایط موجود و امن بودن محل کار خواهد بود و فعلا لزومی‌به حضور فیزیکی کارکنان در تاریخ ۲۰ دی ماه نخواهد بود.

گوگل در این ایمیل اعلام کرد که هیچ یک از دفاتر این شرکت در آمریکا از تاریخ مذکور به شیوه هیبریدی عمل نخواهند کرد. این تصمیم در حالی اتخاذ شد که تاکنون چندین بار زمان بازگشت و حضور فیزیکی کارکنان گوگل در محل کار به تعویق افتاده است.

با این حال، کریس راکو هیچ توضیحی را در خصوص علت این تصمیم ذکر نکرد و حتی نامی‌از گونه تازه کشف‌شده اُمیکرون ویروس کرونا نبرد. در حال حاضر، ابهامات زیادی پیرامون اُمیکرون وجود دارد اما بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که قدرت انتقال آن از سویه‌های قبلی بیشتر است.

از طرفی دیگر، میزان مقاومت اُمیکرون در برابر واکسن‌های فعلی نیز به طور دقیق مشخص نشده و فعلا نمی‌توان پیش‌‎بینی دقیقی از آینده و شرایط پیش رو داشت. گوگل اما در این ایمیل، عنوان کرد که برخی دفاتر این شرکت می‌توانند با توجه به بررسی‌های خود و امن بودن شرایط، مقدمات حضور فیزیکی کارکنان را فراهم کنند.

این شرکت همچنین یک تیم‌هایی تخصصی را تحت عنوان Local Incident Resonse Teams  تشکیل خواهد داد تا شرایط و سطح ریسک حضور فیزیکی کارکنان را بررسی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا