سامسونگ

سامسونگ از دو گوشی پایین‌رده گلکسی A03 و A03 Core رونمایی کرد

سامسونگ ساعاتی پیش و کاملا بی‌سروصدا، دو گوشی جدید و البته پایین‌رده به نام‌های گلکسی A03 و A03 Core را به خانواده اسمارت‌فون‌های خود اضافه کرد.

اگرچه هنوز این شرکت کره‌ای، قیمتی را برای این دو عضو جدید اعلام نکرده اما مشخصات و نام‌هایی که سامسونگ برای این دو مدل انتخاب کرده، نشان می‌دهد که در شمار مدل‌های ارزان‌قیمت و مقرون به‌صرفه بازار جای می‌گیرند.

بر اساس اطلاعاتی که در وب‌سایت این شرکت فاش شده، گلکسی A03 به دوربین دوگانه پشتی مجهز به یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. این چیدمان سنسورها به دستگاه کمک می‌کند تا فوکوس روی سوژه را به شکل بهتری انجام دهد.

همچنین در قسمت جلویی دستگاه نیز از یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی استفاده شده است. طبق گفته سامسونگ، گلکسی A03 به نمایشگر 6.5 اینچی اچ‌دی پلاس مجهز شده و انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن دستگاه نیز از طریق یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری تامین می‌شود.

پردازش این دستگاه بر عهده چیپستی هشت هسته‌ای با سرعت کلاک ۱.۵ گیگاهرتزی است. گلکسی A03 در در چند نسخه عرضه می‌شود که شامل مدل‌های مجهز به رم ۳ یا ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲.۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی می‌شوند.

در خصوص مدل دوم یعنی گلکسی A03 Core نیز باید گفت که این گوشی نسخه ضعیف‌تری نسبت به مدل گلکسی A03 به شمار می‌رود به طوری که از دوربین تکی ۸ مگاپیکسلی در قسمت پشتی و دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلویی بهره می‌برد.

همچنین از یک باتری 5000 میلی‌آمپری در دل این گوشی استفاده شده و ابعاد نمایشگر آن نیز برابر با ۶.۵ اینچ عنوان شده است. توان پردازشی دستگاه نیز از طریق چیپستی هشت هسته‌ای تامین می‌شود.

طبق اطلاعات منتشرشده، گلکسی A03 در رنگ‌های آبی، قرمز و مشکی عرضه خواهد شد و مدل گلکسی A03 Core نیز تنها در دو رنگ آبی و مشکی به دست خریداران خواهد رسید. هنوز مشخص نیست که از کدام نسخه از اندروید در دل این دو گوشی استفاده شده و چه زمانی شاهد ورود این دو محصول به بازار خواهیم بود.

با گوشی‌های جدید گلکسی A03 و گلکسی A03 Core سامسونگ آشنا شوید

 

منبع
Theverge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا