تکنولوژی

سایت شرکت ماهان پس از حمله سایبری از دسترس خارج شد + اطلاعیه ماهان

در پی حمله سایبری صبح امروز به شرکت ماهان، وب‎سایت این شرکت هواپیمایی از دسترس خارج شد. گفته می‌شود کانال تلگرامی این شرکت نیز پس  از این حمله تبلیغات یک ارز دیچیتال را نمایش داده است.

طبق اعلام کاربران در شبکه‌های اجتماعی، صبح امروز برخی خریداران بلیت ماهان و اعضای باشگاه مشتریان ماهان پیامکی در خصوص انجام حمله سایبری به این شرکت هواپیمایی دریافت کرده‌اند.

پروازها طبق برنامه ادامه دارد

شرکت ماهان حدود یک ساعت از پس از این اتفاق، با انتشار بیانیه‌ای به این حملات واکنش نشان داد. روابط عمومی ماهان اعلام کرد که تمامی پروازهای ماهان طبق برنامه در حال انجام است و پروازهای بعدی هم طبق زمان بندی قبلی انجام می‌گیرد.

در متن این اطلاعیه آمده: «در پی انتشار خبر حمله سایبری به سیستم‌های شرکت هواپیمایی ماهان به اطلاع می‌رساند با نظر به جایگاه هواپیمایی ماهان در صنعت حمل و نقل هوایی کشور اینگونه حملات به دفعات مختلف و در زمان‌های گوناگون نسبت به این شرکت انجام یافته تا شاید بتوانند خدشه‌ای بر عملکرد آن وارد کنند که این موضوع یک اتفاق عادی تلقی می‌گردد و همواره تیم امنیت سایبری ماهان هوشمندانه و به موقع وارد عمل گردیده و این حملات را خنثی‌نموده است.»

دقایقی بعد نیز امیرحسین ذوالانواری در برنامه زنده تلویزیونی شبکه خبر درباره حمله سایبری به ماهان اظهار کرد: «به محض وقوع این حمله، تیم امنیت سایبری ماهان وارد عمل شد و در حال خنثی سازی هستیم. در حال حاضر مشکلی نداریم و همه چیز در اختیار ماهان است.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا