گوگل

انتشار تصاویری از گوشی پیکسل 6A گوگل

پس از معرفی مدل‌های پیکسل 6، اکنون نوبت به انتشار اخبار و شایعات عضو جدید این خانواده یعنی پیکسل 6A رسیده و اخیرا تصاویری منتسب به آن در فضای وب منتشر شده است.

این تصاویر رندرشده در اکانت توییتری افشاگر OnLeaks منتشر شده و نمایی از شکل ظاهری و برخی مشخصات این محصول جدید را فاش می‌کند. با استناد به این اطلاعات، می‌توان گفت که پیکسل 6A از لحاظ طراحی، تفاوت چندانی با مدل پیکسل 6 ندارد.

بدین معنی که از همان نوار دوربین مشکی در قسمت پشتی بدنه استفاده شده و دو دوربین به همراه یک فلش را در خود جای داده است. همچنین در نمای جلویی از دوربین سلفی Punch-hole استفاده شده و در قسمت پایینی نیز درگاه USB-C به همراه یک اسپیکر و یک میکروفون به چشم می‌خورد.

هیچ رد و نشانه‌ای از حسگر اثر انگشت روی قسمت بیرونی دستگاه مشاهده نمی‌شود و به نظر می‌رسد که گوگل همانند پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو، این حسگر را به زیر نمایشگر منتقل کرده است. این شرکت همچنین اخیرا آپدیتی را به منظور ارتقای عملکرد حسگر اثر انگشت در این دو گوشی منتشر کرد.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به نبود ورودی یا همان جک 3.5 میلیمتری هدفون اشاره کرد. اگر این تصاویر درست و متعلق به پیکسل 6A باشند، این گوشی به عنوان اولین مدل پیکسل میان‌رده بدون جک هدفون لقب خواهد کرد.

تا پیش از این، شرکت گوگل این درگاه را در مدل‌های پیکسل 5A، پیکسل 4A و پیکسل 3A تعبیه کرده بود. از لحاظ ابعاد و اندازه نیز باید گفت که پیکسل 6A از بدنه‌ای جمع‌وجورتر یا به اصطلاح، کامپکت‌تر بهره می‌برد به طوری که این ابعاد برابر با 152.2 در 71.8 در 8.7 میلیمتر عنوان شده است.

برای این گوشی نمایشگر 6.2 اینچی پیش‌بینی شده؛ این در حالی است که مدل پیکسل 6 از نمایشگر 6.4 اینچی و ابعادی برابر با 158.6 در 74.8 در 8.9 میلیمتری بهره می‌برد. هنوز زمان دقیقی در خصوص عرضه این گوشی اعلام نشده است.

 پیکسل 6A

منبع
،Theverge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا