استارتاپکافه بازار

قابلیت جدید «بازار» برای مکانیزه‌سازی مدیریت اپ‌ها

از «API پیشخان بازار» رونمایی شد

پلتفرم «بازار» به تازگی از قابلیت جدیدی برای مدیریت مکانیزه برنامه‌ها و بازی‌ها در پیشخوان توسعه دهندگان رونمایی کرده است. به کمک این قابلیت جدید که در قالب «API پیشخان بازار» ارائه شده، می‌توان با صرف انرژی و زمان کمتر، کارهای توسعه برنامه را مدیریت کرد و دیگر نیاز به مراجعه مداوم به پیشخان نیست.

«API پیشخان بازار» با هدف مکانیزه‌کردن فرآیند مدیریت برنامه و بازی، در پیشخان توسعه‌دهندگان بازار توسعه پیدا کرده است. با استفاده از این قابلیت، پیشخان بازار به صورت یک API مبتنی بر REST در دسترس شما قرار می‌گیرد و درنتیجه، برای انجام برخی از امور مدیریت برنامه و بازی خود نیازی به مراجعه به رابط کاربری پیشخان نخواهید داشت.

Application Programming Interface که به‌اختصار API نامیده می‌شود، یک نوع رابط سیستم‌ها یا برنامه‌های کامپیوتری است که امکان برقراری ارتباط میان دو نرم‌افزار مختلف را فراهم می‌کند. با استفاده از API، امکان مکانیزه‌شدن ارتباط نرم‌افزارها برای شما فراهم می‌شود و دیگر برای انجام فرآیندهای ازپیش‌تعریف‌شده، نیازی به صرف زمان و انرژی از سوی نیروهای انسانی نخواهید داشت.

مزایای «API پیشخان بازار»

  • با استفاده از «API پیشخان بازار» فرآیند انتشار پیوسته و آنی (CI/CD) امکان‌پذیر می‌شود. بنابراین، می‌توان مراحل مربوط به بارگذاری و انتشار نسخه جدید برنامه و بازی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی کرد.
  • خطاهای انسانی در فرآیند مدیریت برنامه، منجر به ایجاد هزینه‌های مازاد و تکرار دوباره‌ی فرآیند می‌شود. با این قابلیت امکان بروز خطاهای انسانی در مدیریت اپ‌ها کاهش می‌یابد و از تکرار خطاهای مشابه نیز جلوگیری می شود.
  • این API اکنون از چندین امکان مختلف، ازجمله «ایجاد رهانش»، «حذف رهانش»، «افزودن بسته به رهانش» و «ارسال درخواست برای بررسی رهانش» پشتیبانی می‌کند و قرار است به مرور قابلیت‌های دیگری نیز به آن افزوده شود.

بازار از توسعه دهندگان خواسته تا قابلیت‌های مورد انتظار و پیشنهادی خود را به این پلتفرم اعلام کنند تا در صورت تایید، به مرور به پیشخان اضافه شود. برای پیشنهاد قابلیت می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

برای آشنایی توسعه دهندگان با چگونگی پیاده سازی و کار با این قابلیت جدید، راهنمای جامعی تهیه و در سایت بازار قرار داده شده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا