تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

با دو قابلیت جدید اینستاگرام آشنا شوید

گزارش کردن مشکلات با تکان دادن گوشی و حذف یک عکس از مجموعه عکس‌ها

آدام موسری، مدیر اینستاگرام اخیر اعلام کرد که این شرکت دو ویژگی جدید را برای بهبود تجربه کاربران به این پلتفرم اضافه کرده که قابلیت نخست تکان شدید (Rage Shake) نام دارد.

با کمک این ویژگی، کاربران ‌می‌توانند وجود مشکل در این شبکه اجتماعی را سریع‌تر گزارش دهند. به عبارتی دیگر، اگر در حین کار با اینستاگرام متوجه شدید که این پلتفرم به درستی کار نمی‌کند، ‌می‌بایست در حالی که اپلیکیشن در حال اجراست، گوشی را تکان دهید.

در اینجا، پیا‌می‌ تحت عنوان «مشکلی پیش آمده است؟» به صورت پاپ‌اپ ظاهر ‌می‌شود و توانید در این صفحه، مشکل مربوطه را گزارش دهید. این ویژگی به کاربران اینستاگرام کمک ‌می‌کند تا بازخوردهایشان را به منظور شناسایی و رفع بهتر باگ‌ها توسط اینستاگرام، ارسال کنند.

موسری در این باره عنوان ‌می‌کند: شما ‌می‌توانید دقیقا توضیح دهید که چه اتفاقی افتاده است و احساس خود را نسبت به آن بیان کنید. افراد ما در اینستاگرام این موضوع را بررسی خواهند کرد.

قابلیت جدید دیگر که اینستاگرام عرضه آن را آغاز کرده، Carousel Deletion نام دارد که امکان حذف یک عکس از مجموعه از عکس‌ها یا همان اسلاید عکس‌ها را برای کاربر فراهم ‌می‌کند. به گفته موسری، مدت‌ها بود که کاربران به دنبال عرضه این قابلیت بودند که بالاخره امکان استفاده از آن برای افراد فراهم شد.

موسری با انتشار پستی در توییتر عنوان کرد برای استفاده از این قابلیت، ابتدا باید پست حاوی اسلاید عکس‌ها را باز کرد و سپس روی علامت سه نقطه در سمت راست صفحه تپ و انتخاب گزینه Edit را انتخاب کرد.

در این مرحله ‌می‌بایست عکسی را که ‌می‌خواهید از شر آن خلاص شوید انتخاب کنید. در اینجا، آیکون حذف در قسمت بالایی و سمت چپ صفحه ظاهر ‌می‌شود که با امکان حذف این عکس را برایتان فراهم ‌می‌کند.

به گفته اینستاگرام، قابلیت Carousel Deletion فعلا برای کاربران نسخه آی او اس اینستاگرام عرضه شده اما تما‌می‌کاربران این اپلیکیشن با پلتفرم‌های مختلف ‌می‌توانند از ویژگی Rag Shake استفاده کنند.

منبع
Theverge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا