تکنولوژیموبایل

شیائومی‌ پوکو M4 پرو با قیمت 270 دلار معرفی شد

پس از گذشت تقریبا شش ماه از عرضه گوشی پوکو M۳ پرو ۵G، ساعاتی پیش عضو جدید این خانواده یعنی پوکو M۴ با تغییراتی محسوس در طراحی، دوربین و مشخصات فنی رونمایی شد.

محصولی که قرار است در سه رنگ زرد، آبی و مشکی و با ظاهری آشنا برای طرفداران مدل‌های پرو وارد بازار شود. دوربین پوکو M۴ پرو به نسبت مدل قبل، ارتقا یافته و به گفته شیائومی، از یک دوربین سلفی با رزولوشن بالاتر (۱۶ مگاپیکسلی)   نیز در این مدل استفاده شده است.

در قسمت پشتی بدنه نیز یک دوربین اولتراواید با میدان دید ۱۱۹ درجه‌ای اضافه شده و دوربین اصلی نیز از ۴۸ مگاپیکسل به ۵۰ مگاپیکسل ارتقا یافته است. از مشخصات این دستگاه نیز می‌توان به نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی و تاچ سمپلینگ ۲۴۰ هرتزی اشاره کرد. همچنین حداکثر روشنایی این نمایشگر نیز برابر با ۴۵۰ نیت عنوان شده که تقریبا ۵۰ نیت بیشتر از روشنایی نمایشگر پوکو M۳ پرو است.

گوشی پوکو M۳ پرو به عنوان اولین مدل پوکو مجهز به پردازنده مدیاتک معرفی شد. حال به نظر می‌رسد که این پردازنده، توانست نظر مدیران شیائومی را جلب و آن‌ها را به تعبیه مدل Dimensity ۸۱۰ در نسل جدید این گوشی مجاب کند.

این پردازنده مبتنی بر فناوری ساخت ۶ نانومتری است و از توان پردازشی بالاتری نسبت به چیپست Dimensity ۷۱۰ در پوکو M۳ پرو بهره می‌برد. نرم‌افزار این گوشی نیز مبتنی بر اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI ۱۲.۵ است.

انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن دستگاه نیز از طریق یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری تامین می‌شود که از فناوری شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. به گفته شیائومی، در مدت زمان ۵۹ دقیقه، شارژ گوشی از صفر به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

در خصوص قیمت نیز باید گفت که پوکو M۴ پرو در دو نسخه عرضه خواهد شد که نسخه مجهز به رم ۴ و حافظه ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۲۷۰ دلار و نسخه مجهز به رم ۶ و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۲۹۰ دلار به دست خریداران خواهد رسید. فروش این گوشی از ۱۱ نوامبر آغاز می‌شود.

گوشی شیائومی‌ پوکو M4 پرو با قیمت 270 دلار معرفی شد

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا