تکنولوژی

حمله سارقان به آپارتمان یک کارآفرین برای سرقت بیت‌کوین

زرین دنتزل –Zaryn Dedntzel-، کارآفرین و مدیرعامل شبکه اجتماعی Tuenti اخیرا مدعی شد که چند سارق با ورود به آپارتمان وی در مادرید اسپانیا، او را مورد آزار و شکنجه قرار دادند و رمز عبور حساب‌های بانکی و کیف‌پول الکترونیک وی را به سرقت بردند.

بنابر گزارش وب‌سایت El Espanol، دنتزل در گفت‌وگو با پلیس عنوان کرد که در این سرقت، چهار تا پنج دزد نقاب‌پوش حضور داشتند که پس از خاموش کردن دوربین‌های امنیتی، او را مورد ضرب‌وشتم قرار داده و ماده‌ای را در چشم‌های وی اسپری کردند.

این کارآفرین 38 ساله در ادامه عنوان کرد که با تشدید شکنجه و آزار این سارقان، مجبور شد رمز عبور حساب‌های بانکی و همچنین کیف پول الکترونیک خود را که حاوی «ده‌ها میلیون یورو» رمزارز است، در اختیارشان قرار دهد.

زرین دنتزل، هم‌بنیانگذار شبکه اجتماعی Tuenti است که از آن به عنوان «فیسبوک اسپانیایی» یاد می‌شود. به گفته وی، در جریان این سرقت که چهار ساعت به طول انجامید، دزدان از چاقو و شوک الکتریکی برای دریافت رمزهای عبور استفاده کردند.

علاوه بر اطلاعات حساس بانکی و مرز عبور کیف پول الکترونیکی، وسایل دیگری همچون لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند و یک USB درایو نیز به سرقت رفت. گفته می‌شود که پلیس از طریق تماس یکی از همسایه‌های دنتزل از این سرقت مطلع شد.

در حال حاضر، پلیس مادرید در حال بررسی و تحقیق پیرامون این سرقت است و سعی دارد تا مانع از سوءاستفاده دزدان از حساب‌های دنتزل شود. هنوز هیچ یک از سارقان دستگیر نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا