گوناگون

سئو پله‌ی ترقی کسب‌وکار شما

با گسترش ویروس کرونا و همه گیری آن همه ی کسب و کارها، ناخودآگاه تحت تاثیر این پاندمی قرار گرفته اند. برخی ها با بسته شدن فروشگاه ها، مغازه ها و مراکز خرید رو به ورشکستگی رفتند و مجبور شدند با شغل خود خداحافظی کنند. اما در این بین افرادی هم بودند که توانستند در این شرایط کسب و کار خود را حفظ و حتی ارتقا دهند.این افراد کسانی بودند که از قبل به عوض شدن سبک زندگی توجه داشتند و مسیر و نوع بیزینس خود را به سمت اینترنت و سوشال مدیا سوق دادند. سئو یکی از موثر ترین راه ها برای گسترش یک کسب و کار است. اگر شما هم به این نتیجه رسیده اید که بدون حضور در فضای اینترنتی کسب و کار شما در حال ناپدید شدن است و نیاز به طراحی سایت و بهره گیری از خدمات سئو سایت دارید،تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

تعریفی ساده از سئو

سئو یعنی بهینه سازی موتور های جستجو. با استفاده از سئو شما موتور های جستجو مانند گوگل را متقاعد می کنید که سایتی دارید که می تواند برای کاربر مفید باشد در نتیجه موتورهای جستجو این فرصت را به شما می دهند که در معرض دید کاربران قرار گیرید و بدین وسیله شما می توانید به اهداف بلند مدت بیزنسی خود دست پیدا کنید. یادتان باشد که گوگل و دیگر موتورهای جستجو تنها به رضایت کاربران می اندیشند در نتیجه لازم است تا رضایت حداکثری را به دست آوریم. با سئو مشتریان شما به راحتی به شما و خدمات و یا محصولاتتان دسترسی پیدا خواهند کرد و بدین گونه می توانید از تمامی رقبای خود پیشی بگیرید.

برای شروع  چه باید کنیم؟

شما برای شروع فعالیت در دنیای اینترنتی نیاز به سایت دارید، سایتی که به راحتی مشتریانتان را به شما وصل کند. مشتریان شما مدت زمان زیادی است که به خرید از فروشگاه های اینترنتی عادت کرده اند و دیگر مانند قدیم برای خرید به مراکز خرید سر نمی زنند. آنها برای خرید، گوشی خود را از جیب در می آورند و چیزی که قصد خرید آن را دارند سرچ می کنند و به محض مشاهده ی اولین کالای مورد نظرشان، در صورتی که محصول بتواند آنها را قانع کند، خرید خود را بدون هیچ دردسری انجام می دهند. برای شروع تنها لازم است به یک تیم خوب اعتماد کنید تا شما را در این مسیر همراهی کنند.

به چه کسی اعتماد کنم ؟

پیشنهاد ما به شما این است که برای شروع از یک مشاوره سئو حرفه ای و مشاوره برای طراحی سایت کمک بگیرید. نیاز های خود را با تیم مشاوره در میان بگذارید و انتظارات خود را برای آنها بازگو کنید. نوع بیزینس، سابقه ی کار، نوع خدمات و البته رقبا، همه و همه می توانند از عواملی باشند که در ابتدای کار نیاز است مورد بحث و آنالیز حرفه ای قرار گیرند.

مشاوره سئو حرفه ای
مشاوره سئو حرفه ای

یادتان باشد بازار رقابتی در بین شرکت ها و یا فریلنسرهایی که در زمینه طراحی سایت و سئو فعالیت می کنند، بی نهایت تنگاتنگ است  و بسیاری از این افراد تنها به فکر منافع مالی خود هستند و ممکن است در این بین به اعتبار کسب و کار شما صدمه وارد کنند. در نتیجه بهتر است در ابتدا از تیمی که می خواهید با آنها همکاری کنید، اطمینان حاصل نمایید و بعد برای همکاری با آنها اقدام نمایید.

پشتیبانی را فراموش نکنید

یادتان باشد که سئو یک وِرد نیست که بر روی یک سایت بخوانیم  و آن سایت دیگر تا همیشه بتواند برای شما مفید باقی بماند، سئو فاکتورهایی دارد که باید به صورت مداوم به آن رسیدگی شود. چرا که موتورهای جستجو روز به روز قوانین جدیدی را برای سایت ها اعمال می دارند و این چیزی است که در طراحی سایت هم آن را مشاهده می کنیم. برای مثال حتما شده که شما هم سایتی را در گوگل سرچ کنید ولی با ارور 404 مواجه شوید. حتما برای شما هم دیدن این ارور خوشایند نیست چون احساس می کنیم که وقت خود را هدر داده ایم. در اینجاست که متوجه می شویم پشتیبانی مهم ترین عامل حفظ اعتبار یک سایت است.

چرا سئو می تواند برای کسب و کار من مفید باشد؟

اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم که چرا نیاز داریم برای گسترش کسب و کار خود، سایتمان را سئو کنیم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • با سئو شما به کاربران بیشتری نشان داده می شوید
  • سود دهی بیشتری را تجربه می کنید
  • حتی در روزهای تعطیل می توانید کسب درآمد داشته باشید
  • می توانید برند سازی کنید
  • نیاز به تبلیغات گسترده پیدا نمی کنید
  • از رقبای خود پیشی می گیرید
  • اعتبار بیشتری پیدا خواهید کرد
  • می توانید به راحتی در خصوص نوع کسب و کارتان اطلاع رسانی کنید
  • صرفه جویی در هزینه ها

و … .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا