اپل

نسل جدید اپل هوم‌پاد مکس و هوم‌پاد مجهز به tvOS در راه است

به نظر می‌رسد که مهندسان اپل این روزها در حال کار روی مدل‌های مختلفی از دستگاه هوم‌پاد هستند که قرار است در آینده نزدیک وارد بازار شوند.

یکی از این محصولات مورد انتظار، هوم‌پادی شبیه به آی‌مک است که قرار است به عنوان رقیبی جدید برای گوگل نست‌هاب در سال ۲۰۲۲ و یا ۲۰۲۳ به ویترین فروشگاه‌ها راه یابد. طبق آخرین شنیده‌ها، این محصول تحت عنوان هوم‌پاد مکس نام‌گذاری خواهد شد.

همچنین این هوم‌پاد جدید در رنگ‌بندی‌های متنوع و به عنوان اولین محصول اپل که به طور اختصاصی برای استفاده در منازل طراحی شده و از یک نمایشگر نیز بهره می‌برد، عرضه خواهد شد. پیشتر نیز در خبرها آمده بود که این شرکت طراحی نسخه هیبریدی هوم‌پاد و اپل تی‌وی را در سر دارد که می‌تواند ترکیب جالب و حتی عجیبی باشد.

اما اطلاعات به دست آمده از افراد نزدیک به اپل، این هوم‌پاد مجهز به پلتفرم تی‌وی او اس –tvOS- و در آینده نزدیک وارد بازار خواهد شد. شواهد نشان می‌دهد که در سال آینده میلادی، شاهد معرفی نسخه‌های جدید و ارتقایافته‌ای از خانواده هوم‌پاد اپل خواهیم بود چرا که از اکتبر ۲۰۲۰ و معرفی هوم‌پاد مینی، عضوی جدید به این خانواده اضافه نشده است.

برخی منابع خبری نیز از تصمیم این شرکت برای عرضه نسخه استاندارد هوم‌پاد در سال آینده میلادی خبر می‌دهند. محصولی که گفته می‌شود کاستی‌های مدل قبلی را برطرف کرده و می‌تواند گزینه‌ای قابل تامل برای خریداران این سری از محصولات باشد. احتمالا این مدل تحت عنوان هوم‌پاد نسل دوم عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا