سامسونگ

احتمال تعویق زمان رونمایی از گلکسی اس22 به ماه فوریه

اگرچه شنیده‌ها از تصمیم سامسونگ برای رونمایی از مدل‌های گلکسی اس22 در ماه ژانویه حکایت دارند، اما اخیرا اطلاعات تازه‌ای به دست آمده که نشان می‌دهد رونمایی از این گوشی‌ها به ماه فوریه موکول خواهد شد.

وب‌سایت Sammobile چنین ادعایی را مطرح و عنوان کرده که رونمایی از کهکشانی‌های جدید سامسونگ در ماه ژانویه اتفاق نمی‌افتد. این گزارش در حالی منتشر شد که اخیرا جان پراسر، افشاگر معروف نیز مدعی شد که پیش‌سفارش گلکسی اس22 در هفته دوم فوریه خواهد بود.

شواهد نشان می‌دهد که بحران کمبود تراشه می‌تواند اصلی‌ترین عامل در تعویق زمان رونمایی از پرچمداران گلکسی اس22 سامسونگ باشد. با این حال، اکانت توییتری IceUniverse که سابقه خوبی در افشای اطلاعات گوشی‌های هوشمند دارد، اخیرا ادعا کرد که «ممکن است» گلکسی اس22 در اوایل ماه ژانویه عرضه شود.

یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند منجر به تاخیر در عرضه گوشی‌های گلکسی اس22 شود، تمایل سامسونگ برای فرصت دادن به گوشی جدید گلکسی S21 FE به منظور جلب توجه و فروش بیشتر در بازار است.

محصولی که طبق گفته جان پراسر، قرار بود در ماه نوامبر معرفی شود اما در نهایت، رونمایی از آن به ماه ژانویه موکول شده است. البته هنوز هیچ قطعیتی درباره زمان معرفی گلکسی S21 FE وجود ندارد و همانند گلکسی اس22، شایعات زیادی پیرامون به چشم می‌خورد.

طبق اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، مدل‌های گلکسی اس22، شباهت زیادی به گلکسی اس21 خواهند داشت و خبری از بازطراحی کامل این گوشی جدید نخواهد بود. در مدل اولترا نیز تغییراتی در دوربین دستگاه اعمال خواهد شد و گفته می‌شود که از طراحی Pشکل و سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی در این گوشی استفاده خواهد شد.

از طرفی دیگر، سامسونگ اخیر با شرکت Olympus که در زمینه ساخت دوربین فعالیت دارد، وارد همکاری شده و انتظار می‌رود که شاهد تعبیه دوربین‌هایی با قدرت پردازش تصویری و رنگ بالاتری در سری جدید گوشی‌های این شرکت باشیم. برخورداری از قلم اختصاصی S Pen نیز از دیگر ویژگی‌های گلکسی اس22 اولترا خواهد بود.

منبع
Digitaltrends

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا