سامسونگ

انتشار اطلاعاتی جدید از زمان معرفی گلکسی S21 FE

با استقبال خوب کاربران از گلکسی S20 FE، انتظار می‌رفت که سامسونگ در کنار معرفی گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳، از عضو جدید این خانواده یعنی گلکسی S21 FE نیز رونمایی کند.

اما رویداد معرفی از این دو گوشی تاشو در ماه سپتامبر و بدون معرفی گلکسی S21 FE برگزار شد. از طرفی دیگر، مراسم دیگر این شرکت با نام Unpacked Part ۲ نیز اوایل ماه جاری میلادی برگزار شد و باز هم خبری از این گوشی مقرون به‌صرفه سامسونگ نبود.

حال طبق آخرین اطلاعات و بر اساس افشاگری وب‌سایت LetsGoDigital، سامسونگ در روز ۱۱ ژانویه ۲۲ از گلکسی S21 FE رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود که این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه خواهد شد. البته احتمال عرضه نسخه دیگری از این محصول به پردازنده اگزینوس ۲۱۰۰ نیز وجود دارد.

از دیگر مشخصات مورد انتظار برای گلکسی S21 FE می‌توان به نمایشگر ۶.۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p و تراکم ۴۸۰ پیکسل بر اینچ اشاره کرد. همچنین برای این گوشی جدید، استفاده از دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی بدنه پیش‌بینی شده که آرایشی از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی را در خود جای خواهد داد.

در قسمت جلویی نیز دوربین سلفی در نمایشگر Punch-hole تعبیه خواهد شد. گفته می‌شود که گلکسی S21 FE به رم ۶ گیگابایتی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد بود که از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پشتیبانی از حسکر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر و مقاومت بدنه در برابر آب و گردوغبار نیز از دیگر مشخصات احتمالی گلکسی S۲۱ FE سامسونگ خواهد بود.

با این حال، عرضه گلکسی S21 FE در ژانویه ۲۰۲۲ با رونمایی از گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس۲۲ در این ماه که به دوربین، پردازنده و طراحی مدرن‌تری مجهز خواهند بود، همزمان می‌شود و باید منتظر ماند و دید که آیا این محصول می‌تواند همانند مدل قبلی خود، نگاه خریداران را به خود جلب کند یا خیر.

منبع
Digitaltrends

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا