تکنولوژی

اسکیت بورد تک چرخ Onewheel GT با پیمایش ۵۱ کیلومتری معرفی شد

شرکت فیوچر موشن –Future Motion- به تازگی از دو اسکیت بورد تک چرخ الکتریکی به نام‌های Onewheel GT و Onewheel Pint X رونمایی کرد.

معرفی این دو محصول را با Onewheel Pint X که نسخه ارتقایافته مدل Onewheel Pint محسوب می‌شود، آغاز می‌کنیم. به گفته فیوچر موشن، این اسکیت بورد جدید از قابلیت پیمایش دوبرابری نسبت به مدل قبل بهره می‌برد و قادر است با یک بار شارژ، تا ۱۸ مایل (تقریبا ۲۹ کیلومتر) را بپیماید.

همچنین Onewheel Pint X می‌تواند سرعت خود را به حداکثر ۱۸ مایل بر ساعت (تقریبا ۲۹ کیلومتر بر ساعت) برساند. این در حالی است که حداکثر سرعت مدل قبلی برابر با ۱۶ مایل بود. اگرچه این اسکیت بورد تک چرخ جدید از لحاظ مشخصات، با مدل Onewheel+ XR تقریبا برابری می‌کند، اما به گفته فیوچر موشن، مدل Pint X از ابعاد کوچک‌تری بهره می‌برد.

همچنین قیمت آن نیز کمتر است و با پرداخت ۱۴۰۰ دلار می‌توان آن را خریداری کرد؛ در حالی که قیمت Onewheel+ XR برابر با ۱۷۹۹ دلار است.

محصول دوم و البته پرچمدار شرکت فیوچر موشن، Onewheel GT نام دارد. این اسکیت بورد تک چرخ الکتریکی از یک سیستم کنترلی جدید با ولتاژ بالا بهره می‌برد. به گفته شرکت سازنده، این سیستم می‌تواند قدرت، شتاب و عملکرد بالاتر و بهتری را در سرعت‌های مختلف ارائه دهد. در واقع، Onewheel GT اولین محصول با قدرت سه اسب بخار این شرکت محسوب می‌شود.

همچنین در این اسکیت بورد تک چرخ از سیستم باتری جدید استفاده شده که قادر است با یک بار شارژ، قدرت پیمایش ۳۲ مایلی (تقریبا ۵۱ کیلومتری) را به ارمغان آورد. طبق اطلاعات فیوچر موشن، Onewheel GT به لطف برخورداری از چراغ‌های جلوی LED می‌تواند تا بیش از ۳۰۰ درصد نور بیشتر را نسبت به دیگر مدل‌ها ارائه دهد که این محصول را به گزینه‌ای مناسب‌تر برای استفاده در شب تبدیل می‌کند.

همچنین محل قرارگیری پا در این اسکیت بورد تک چرخ با تغییراتی همراه شده که راحتی بیشتری را در حین استفاده برای کاربر به دنبال خواهد داشت. لاستیک‌های Onewheel GT نیز به صورت آج‌دار طراحی شده‌اند که چسبندگی بیشتری را در حین حرکت روی زمین ایجاد می‌کنند.  فیوچر موشن، قیمت پایه Onewheel GT را برابر با ۲۲۰۰ دلار تعیین کرده است.

اسکیت بورد تک چرخ Onewheel GT با پیمایش 51 کیلومتری معرفی شد

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا