تجارتگوناگون

چگونه بدون نیاز به برنامه‌نویسی اپلیکیشن بسازیم؟

دنیای امروز، دنیای کسب و کارهای آنلاین است. شما با ارائه ی خدمات مجازی یا دست کم با اطلاع رسانی آنلاین از کسب و کارتان چندگام از رقیبان خود جلوتر خواهید بود. ارائه ی پشتیبانی از خدمات یا محصولات، اطلاع رسانی از محصولات جدید، تخفیفها و شرایط جدید فروش، هماهنگی خدمات حضوری و تبلیغات، همه و همه به صورت آنلاین میسر بوده و نشانه ی سطح بالای کیفیت شما در ارائه ی خدمات است. این موارد سبب افزایش فروش شما بوده و کاربران شما از آن استقبال خواهند کرد.

اما آیا برای ارائه ی خدمات آنلاینی چون ساخت سایت و اپلیکیشن، صاحبان مشاغل نیازمند صرف هزینه ی بالا یا داشتن تخصص هستند؟ خوشبختانه پاسخ منفی است!

امروزه برخی سایت ها، ساخت انواع اپلیکیشن، سایت و بسیاری از آیتم‌های گرافیکی را آسان کرده و شما را از کسب دانش ساخت آنها  بی‌نیاز کرده اند. شما می‌توانید به صورت آنلاین با استفاده از سایت‌های مربوطه به ساخت سایت، اپلیکیشن و. . بپردازید. کافی است در این سایت‌ها ثبت نام کرده و از قالب‌ها و امکانات طراحی آنها استفاده کنید. ساخت سایت، اپ و آیتم‌های گرافیکی همچنین می‌تواند با ثبت سفارش به طراحان حرفه‌ای انجام شود. اما متاسفانه با این کار متحمل صرف هزینه و زمان بالایی خواهید شد. از طرفی سایت‌های ارائه ی خدمات آنلاین، روز به روز پیشرفته‌تر شده و اختلاف قابل توجهی با موارد سفارشی ندارند!

اپتو؛ ساخت اپلیکیشن بدون برنامه‌نویسی

اپتو یکی از اولین اپلیکیشن سازهای آنلاین ایرانی است که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به تخصص در ساخت اپ بتوانید اپلیکیشنی متناسب با کسب و کار خود طراحی کنید. در روند طراحی اپلیکیشن خود، هم می‌توانید از قالبهای آماده اپتو بهره بگیرید و هم با استفاده از امکانات طراحی ارائه شده امکان ساخت اپلیکیشنی منحصر به فرد را خواهید داشت. انواع صفحات ارائه شده در سایت تحت عنوان ماژول در اختیار شما هستند تا بتوانید صفحات فروشگاهی، فرم‌های دارای پرداخت آنلاین، صفحات خبری یا محتوایی، آلبوم موزیک، حساب کاربری و. . داشته باشید.

با تکمیل طراحی اپلیکیشن خود خواهید توانست آن را به مارکت‌های معتبری چون گوگل پلی و کافه بازار ارائه دهید. همچنین علاوه بر نسخه ی اندروید، امکان دریافت نسخه ios  و وب اپ (pwa) را نیز خواهید داشت. بنابراین ارائه اپ به مارکتهای مختصios  نیز برای شما محدودیتی نخواهد داشت.

طراحی و ساخت اپلیکیشن
طراحی و ساخت اپلیکیشن

ارائه مجموعه‌ای از خدمات مجازی شامل صفحات اجتماعی، سایت و اپلیکیشن، نسبت به ارائه ی تنها یک مورد از این درگاه‌های ارتباط با مخاطب برای شما مناسب‌تر است. بنابراین سعی کنید از ابتدا یک برنامه ریزی جامع برای این کار داشته باشید تا بیشترین هماهنگی میان این درگاه‌ها برقرار شود. در صورت داشتن یک سایت وردپرس و با استفاده از یک برنامه ساز اندروید مجهز به افزونه ی وردپرس، می‌توانید تبدیل وردپرس به اپلیکیشن را به سادگی انجام دهید.

این موضوع درباره ی افزونه ی ووکامرس سایتهای وردپرسی که افزونه‌ای فروشگاهی است نیز صادق بوده و در صورت داشتن یک سایت فروشگاهی می‌توانید تبدیل ووکامرس به اپلیکیشن را هم به همین ترتیب انجام دهید. بنابراین با قرار دادن هر محصول جدید در سایت خود، بدون نیاز به بارگذاری تصویر و توضیحات آن در اپ، کاربر اپلیکیشن شما با اتصال به اینترنت و ورود به صفحه ی فروشگاهی اپلیکیشن، قادر به مشاهده ی محصولات جدید و خرید آنها خواهد بود. اپتو این امکانات را با تنظیماتی ساده در اختیار کاربران خود قرار داده است.

بانک اطلاعات کاربران

اپتو با ارائه ماژول حساب کاربری، باعث نگهداری اطلاعات کاربران در هنگام ثبت نام و خرید می‌شود که به شما امکان در دست داشتن بانکی جامع از مشتریان را خواهد داد. همچنین می‌توانید با استفاده از امکانات این ماژول در اپلیکیشن، پرداخت درون برنامه‌ای و محدود کردن دسترسی به صفحات را برای کاربران ایجاد کنید.

می توانید در سایت اپتو ثبت نام کرده،  ساخت اپلیکیشن را تجربه کرده و پیش نمایش آن را در دمو مشاهده کنید و در صورت اطمینان نسخه ی مورد نظر خود را خرید و به مارکت مورد نظرتان ارائه کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا