گوناگون

صفر تا صد گیت کنترل تردد باشگاهی

تهیه گیت کنترل تردد باشگاهی یک راه حل اساسی برای مدیریت رفت و آمد و ایجاد امنیت است. برای مکانیزه کردن مکان های ورزشی همچون باشگاه ها، استفاده از گیت های مربوطه مناسب ترین گزینه به شمار می رود که می توانید از آن استقبال کنید. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

گیت کنترل تردد باشگاهی چیست؟

تهیه گیت کنترل تردد باشگاهی یک راه حل اساسی برای مدیریت رفت و آمد و ایجاد امنیت است. برای مکانیزه کردن مکان های ورزشی همچون باشگاه ها، استفاده از گیت های مربوطه مناسب ترین گزینه به شمار می رود که می توانید از آن استقبال کنید. این گیت ها دارای عملکرد ویژه ای بوده و کنترل افراد با کمک کارت هایی که به آن ها داده می شود، صورت می گیرد. قیمت این گیت ها با توجه به عملکرد و کیفیتی که دارند تعیین خواهد شد. در این مطلب قصد داریم به صورت جامع تر این گیت ها را مورد بررسی قرار دهیم. پس تا انتهای این مطلب ما را دنبال کنید.

چرا به انواع گیت های کنترل تردد باشگاهی نیاز است؟

امروزه افراد تمایل بیشتری به ثبت نام در باشگاه ها و کلاس های ورزشی دارند. به همین علت افرادی که در باشگاه ها مشغول به کار هستند، با دغدغه های بیشتری مواجه خواهند بود. برخی از این باشگاه ها در دو سانس زنانه و مردانه مشغول به فعالیت هستند. همچنین برخی از آن ها دارای رشته های مختلف ورزشی هستند. همین موضوع مدیریت و برقراری نظم را سخت تر خواهد کرد. همچنین نیاز به نیروهای انسانی نیز افزایش پیدا می کند.

در این شرایط تهیه و نصب گیت کنترل تردد باشگاهی می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند. به عنوان مثال نظم را افزایش می دهد، مدیریت را راحت تر می کند و در نهایت باعث کاهش خطای انسانی می شود. به خاطر سه مزیت ذکر شده استفاده از این گیت ها بسیار پیشنهاد می شود.

عملکرد گیت های ورود و خروج باشگاهی به چه صورت است؟

مدیریت باشگاه دارای یک نام کاربری و رمز عبور مجزا است و می تواند با وارد کردن آن به راحتی در داخل باشگاه تردد داشته باشد. هر کدام از افرادی که در باشگاه نام نویسی می کنند، باید شهریه پرداخت کنند و به عبارتی اعتبار لازم را داشته باشند. همراه با ثبت نام و پرداخت شهریه، یک کارت برای آن ها صادر می شود. دستگاه کد کننده کارت باید ساعت عبور و اعتبار را در کارت عضویت تعریف کند.

این دستگاه ها در جلوی درب ورودی نصب می شوند. فرد عضو شده با هر بار ورود باید از کارت استفاده کند. در صورتی که در زمان تعیین شده وارد باشگاه شده باشد و همچنین مشکلی در اعتبار او وجود نداشته باشد، می تواند به راحتی وارد سالن شود؛ در غیر این صورت یک آلارم به صدا در خواهد آمد و از ورود فرد به داخل باشگاه جلوگیری می کند. استفاده از گیت کنترل تردد باشگاهی باعث می شود تا نظم به مکان مورد نظر برگردد و افراد با خیال راحت و البته سرعت بیشتری عبور و مرور خود را به ثبت برسانند.

انواع گیت کنترل تردد باشگاهی
انواع گیت کنترل تردد باشگاهی

انواع گیت کنترل تردد باشگاهی

گیت باشگاهی دارای انواع مختلفی که در بخش عملکرد به یکی از آن ها اشاره کردیم. رایج ترین نوع گیت ها با کمک کارت به بررسی عبور و مرور می پردازند. نوع دیگری از گیت ها با کمک اثر انگشت کار می کنند. برخی دیگر نیز دارای عملکردی همراه با تشخیص چهره هستند. انتخاب هر یک از آن ها بستگی به میزان بودجه دارد. لازم به ذکر است که میزان امنیت گیت کنترل تردد تشخیص چهره بسیار بالاتر است.

نرم افزار گیت های کنترل تردد باشگاهی

برخی از باشگاه ها اقدام به خریداری و نصب یک اتوماسیون باشگاهی می کنند. این اتوماسیون دارای دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری از جمله کنترل تردد است. نرم افزاری که برای این گیت ها در نظر می گیرند، می تواند دارای قابلیت ها و ویژگی های مختلف باشد که از جمله آن ها می توانیم به گزینه های زیر اشاره داشته باشیم:

  • نرم افزار کنترل تردد از این قابلیت برخوردار است تا برای ورزشکاران، مربیان و پرسنل یک پرونده جداگانه را تشکیل دهد.
  • شهریه اعضا کاملا مدیریت خواهد شد.
  • می تواند گزارشی را از زمان عبور، خروج، تاخیر و غیبت به سیستم اصلی ارسال کند.
  • به صورت روزانه و ماهیانه می توان گزارش های مورد نیاز را تهیه کرد.
  • اگر برخی از افراد چند روز در باشگاه وجود نداشته باشند، پیگیری های لازم انجام خواهند شد.
  • درخواست مرخصی توسط مربی یا سایر پرسنل ثبت و بررسی خواهد شد.
  • ورود و خروج های ناقص تشخیص داده می شوند.
  • می توان به انواع برنامه های ورزشی دسترسی داشت.

موارد ذکر شده تنها بخشی از قابلیت هایی به شمار می روند که می توانید توسط سیستم نرم افزار باشگاهی به آن ها دسترسی داشته باشید.

تردد باشگاهی

قیمت گیت کنترل تردد باشگاهی چقدر است؟

یکی از موارد بسیار مهمی که در رابطه با گیت های کنترل تردد باشگاهی وجود دارند این بوده که قیمت آن ها چقدر است. قیمت این گیت ها با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می شوند. از آنجایی که این گیت ها بسیار کاربردی بوده، توسط شرکت ها و برندهای مختلفی تولید و به عرضه می رسند. هر یک از این گیت ها دارای مدل های مختلفی هستند و همین موضوع می تواند زمینه ساز تفاوت در قیمت های موجود شود.

به طور کلی پارامترهای گوناگونی وجود دارند که می توانند بر روی قیمت گیت های کنترل تردد باشگاهی تاثیر خود را بگذارند. کیفیت ساخت نمونه ای از این موارد به شمار می رود. قاعدتا هر چقدر کیفیت در نظر گرفته شده برای گیت ها بیشتر باشد، به همان اندازه نیز شاهد افزایش قیمت نهایی خواهید بود. یک گیت تردد با کیفیت بالا هر چقدر قیمت بالایی داشته باشد ولی شما می توانید خیال خودتان را بابت عملکرد ویژه آن راحت کنید.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات مفیدی را درباره گیت کنترل تردد باشگاهی در اختیار شما بگذاریم. استفاده از این گیت ها مزیت های مخصوص به خود را دارد و می تواند نظم بالایی را برای مکان مورد نظر شما به ارمغان بیاورد. همچنین در این مطلب به بررسی عملکرد این دستگاه ها پرداختیم و عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت را با شما به اشتراک گذاشتیم. از این رو اگر قصد خرید و مجهز کردن باشگاه خود را با کمک این گیت ها دارید، دنبال کردن این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا