اپل

انتشار تصاویری از ایرباد بیتس فیت پرو اپل + زمان معرفی

اپل شب گذشته از نسل سوم ایرپاد خود پرده برداشت و اکنون طبق آخرین شنیده‌ها، انتظار می‌رود که این شرکت به زودی از یک ایرباد دیگر تحت عنوان بیتس فیت پرو (Fit Pro) نیر رونمایی کند.

این ایرباد از لحاظ ظاهری، شباهت نزدیکی به مدل بیتس استودیو بادز خواهد داشت که اوایل امسال و با طراحی کاملا وایرلس و توگوشی معرفی شد. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت 9to5mac از منابع خود به دست آورده، محصول جدید یعنی بیتس فیت پرو به قابلیت حذف نویز فعالی (ANC) و همچنین چیپ H1 اپل برای اتصال سریع‌تر به دستگاه‌های اپل مجهز خواهد بود.

تصویر فاش‌شده از این محصول که از طریق فایل‌های آی او اس 15.1 RC به دست آمده، نشان می‌دهد که کیس شارژ بیتس فیت پرو بسیاری شبیه به کیس محصولی دیگر به نام پاوربیتس پرو که البته هنوز معرفی نشده و قرار است بعد از فیت پرو عرضه شود، طراحی شده شده است.

طبق اطلاعات این وب‌سایت، بیتس فیت پرو از طول عمر باتری شش ساعته در حالت روشن بودن حذف نویز فعال یا حالت شفافیت (Transparency Mode) بهره می‌برد که این دت زمان در حالت فعال بودن Adaptive EQ به هفت ساعت خواهد رسید.

در مجموع، این ایرباد قادر است به همراه شارژی که از کیس دریافت می‌کند، بین 27 تا 30 ساعت روشن بماند. از دیگر ویژگی‌های بیتس فیت پرو می‌توان به بلوتوث Class 1 و شتاب‌سنج داخلی اشاره کرد که می‌تواند در حین استفاده از میکروفون، صداهای مزاحم بیرونی را تشخیص و کاهش دهد.

گفته می‌شود که اپل این ایرباد را به اصطلاح «دوست‌دار اندروید» خواهد بود. همانند بیتس استودیو بادز، این ایرباد جددی نیز از قابلیت‌هایی جفت‌ شدن سریع، نمایش میزان شارژ باتری و کنترل‌های سفارشی در اندروید از طریق اپلیکیشن Beats بهره می‌برد.

بر اساس آخرین شنیده‌ها، بیتس فیت پرو در روز یکم نوامبر معرفی و عرضه آن نیز چند روز بعد آغاز خواهد شد. این محصول در چهار رنگ مشکی، خاکستری، بنفش و سفید به دست خریداران خواهد رسید.

انتشار تصاویری از ایرباد جدید بیتس فیت پرو اپل

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا