ارز دیجیتال

ارز دیجیتال کاردانو چیست

این مطلب رپرتاژ تبلیغاتی است و توسط تحریریه آی تی ایران به نگارش در نیامده است. 


به نقل از کوینی فا صرافی خرید پرفکت مانی و ارز دیجیتال، کاردانو یکی از ارزها دیجیتال می باشد که به دلیل شبکه قدرتمند و پیشرفته ای که دارد در چند ماه اخیر تا حد بسیار زیادی مورد توجه افراد قرار گرفته است، به گونه ای که فقط در چند ماه گذشته قیمت آن چیزی در حدود سیصد درصد رشد کرده است. اگر شما می‌خواهید با این ارز دیجیتال بسیار پیشرفته آشنا شوید و اطلاعاتی در رابطه با آن به دست آورید می توانید ادامه این مقاله را مطالعه نمایید.

تاریخچه ارز دیجیتال کاردانو

در سال ۲۰۱۵ فردی به نام چارلز هاسکینسون که به تازگی از تیم اتریوم جدا شده بود تصمیم گرفت تا یک پروژه را خودش اجرا کند و تصمیم گرفت تا ارز کاردانو را تولید کند. چارلز هاسکینسون به مدت ۲ سال بر روی ارز های بزرگ و قدرتمند مانند اتریوم و بیت کوین تحقیق های بسیار زیادی کرد و پس از این تحقیق ها در سال ۲۰۱۷ ارز کاردانو را تولید کرد تا بتواند مشکلاتی که در این ارزها وجود دارد را حل کند. طبق گفته های بنیانگذار ارز کاردانو یعنی چارلز هاسکینسون این ارز به عنوان نسل سوم بلاک چین محسوب می‌ شود و در واقع پس از ارز های قدرتمندی مانند بیت کوین و اتریوم قرار می گیرد. نکته ای که باید در رابطه با این ارز بگوییم این می باشد که در حال حاضر سه شرکت بر روی پروژه کاردانو در حال فعالیت می باشند که نام این سه شرکت The Cardano Foundation، IOHK، Emurgo می باشد.

بررسی ارز دیجیتال کاردانو

همان طور که گفتیم ارز دیجیتال کاردانو به عنوان نسل سوم فناوری بلاک چین محسوب می شود. این ارز دیجیتال دارای هسته بسیار قدرتمند و پیشرفته ای می باشد که این موضوع باعث شده است که کاردانو دارای امنیت بسیار زیادی باشد و همچنین از سرعت بسیار بالایی در تراکنش ها برخوردار باشد. باید بگوییم که این ارز دیجیتال چیزی در حدود ۳۲ میلیارد سکه درحال گردش دارد و حجم بازار این ارز چیزی در حدود ۷۶ میلیارد دلار می باشد. در حال حاضر و در هنگام نگارش این مقاله این ارز دیجیتال در رتبه سوم جدول ارزهای دیجیتال قرار دارد. قیمت ارز دیجیتال کاردانو در حال حاضر چیزی در حدود ۲.۳ دلار می باشد که باید این نکته را بگویم که قیمت آن تا ۳.۱ دلار نیز صعود کرده است اما در حال حاضر قیمت آن کمی کاهش یافته است.

بررسی مزایای ارز دیجیتال کاردانو

همان طور که گفتیم ارز دیجیتال کاردانو بسیار قدرتمند و پیشرفته می باشد و همچنین مزایای بسیار زیادی دارد که ما در ادامه برخی از آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • یکی از مهمترین مزایای این ارز دیجیتال این می باشد که دارای تیم توسعه بسیار قدرتمند می باشد که این تیم بسیار دقیق و عالی کار می کنند به گونه ای که اگر مشکلی برای شبکه این ارز به وجود بیاید با سرعت بسیار زیادی این گروه، آن مشکل را حل خواهند کرد.
  • یکی دیگر از مزایای ارز دیجیتال کاردانو این موضوع می باشد که این ارز دیجیتال دارای سرعت بسیار زیادی در تراکنش ها می باشد و همچنین کارمزد بسیار کمی را از کاربران دریافت می‌کند. این موضوع باعث شده است بسیاری از کاربران برای سرمایه‌گذاری از این ارز دیجیتال استفاده نمایند.
  • ارز دیجیتال کاردانو محدودیت مقیاس گذاری را ندارد و این موضوع باعث شده است که این ارز دیجیتال از شهرت بسیار زیادی برخوردار شود.

معایب ارز دیجیتال کاردانو!

شاید با خودتان گفته باشید که ارز دیجیتالی که تا این حد پیشرفته می باشد قطعاً هیچگونه معایبی ندارد، اما باید این موضوع را بیان کنیم که این ارز دیجیتال نیز یک سری معایب دارد، اما معایب آن به تعداد مزایای آن نمی باشد و زیاد نگران کننده نیست. با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا به بررسی معایب به این ارز دیجیتال بپردازیم.

  • یکی از معایب ارز دیجیتال کاردانو این می باشد که کیف پول هایی که در حال حاضر بسیار رایج می باشند با این ارز کمی مشکل دارند و گاهی اوقات برای کاربران یکسری مشکل ها را نظیر کندی در تراکنش ها ایجاد می کنند. اما باید بگوییم که این مشکل بسیار کم به پیش می‌آید و درصد اتفاق افتادن آن چیزی در حدود یک درصد می باشد.
  • یکی دیگر از معایبی که در رابطه با ارز دیجیتال کاردانو وجود دارد این می باشد که فناوری بلاک چین در حال حاضر در حال توسعه و گسترش می باشد و این موضوع گاهی اوقات برای این ارز دیجیتال مشکلاتی را به وجود می آورد. اما باید این را بگوییم که به دلیل اینکه این ارز دارای تیم بسیار قدرتمندی می باشد این مشکلات به سرعت رفع می شوند.

 بیشتر بخواند: بیت کوین و تاریخچه آن 

خرید و نگهداری ارز کاردانو

اگر شما می خواهید بر روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید باید بگوییم که شما برای خرید این ارز دیجیتال می توانید در بین صرافی های خارجی به صرافی بایننس و همچنین کوینکس مراجعه نمایید و اگر میخواهی از یک صرافی ایرانی خرید کنید می‌توانید به صرافی های نوبیتکس و یا اوکی اکسچنج مراجعه نمایید. هنگامی که شما این ارز دیجیتال را خریداری کنید نیاز دارید تا از این ارز دیجیتال نگهداری کنید. برای نگهداری این ارز دیجیتال دو راه وجود دارد که یک راه این می باشد که بگذارید کاردانو های شما در کیف پول صرافی تان بمانند، اما این راه توصیه نمی شود. باید بگوییم که بهترین راه این است که از کیف پول ها استفاده نمایید. از کیف پول هایی که شما می توانید برای نگهداری از ارز کاردانو مورد استفاده قرار دهید می توان به کیف پول نرم‌افزاری تراست ولت، کیف پول نرم افزاری اتمیک و همچنین کیف پول سخت افزاری لجر اشاره نمود.

در پایان باید بگوییم که کاردانو یک ارز بسیار پیشرفته می باشد و اگر شما می خواهید یک ارز مطمئن را پیدا کنید که بر روی آن سرمایه گزارش پیشنهاد ما به شما این است که ارز دیجیتال کاردانو را مد نظر خود قرار دهید. زیرا مطمئن باشید که در چند ماه آینده این ارز شما را ناامید نخواهد کرد.

 

 

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

  1. Наша бригада опытных мастеров приготовлена предоставить вам современные системы утепления, которые не только ассигнуруют устойчивую покров от зимы, но и дарят вашему жилью изысканный вид.
    Мы занимаемся с самыми современными компонентами, заверяя долгий срок службы работы и блестящие результаты. Изолирование наружных стен – это не только сбережение на тепле, но и ухаживание о природной среде. Энергоспасающие технические средства, какие мы внедряем, способствуют не только дому, но и сохранению природных ресурсов.
    Самое основное: Утепление фасада цена у нас открывается всего от 1250 рублей за квадратный метр! Это доступное решение, которое переделает ваш резиденцию в реальный уютный район с скромными затратами.
    Наши примеры – это не единственно изоляция, это создание области, в где любой компонент отражает ваш индивидуальный образ действия. Мы рассмотрим все ваши потребности, чтобы воплотить ваш дом еще более уютным и привлекательным.
    Подробнее на https://ppu-prof.ru/
    Не откладывайте дела о своем жилище на потом! Обращайтесь к экспертам, и мы сделаем ваш корпус не только теплым, но и изысканнее. Заинтересовались? Подробнее о наших предложениях вы можете узнать на веб-сайте. Добро пожаловать в пределы гармонии и качественного исполнения.

  2. یکی از اصلی ترین خدمات آریامانی، خرید و فروش ووچر پرفکت مانی است که به صورت آنی و بدون احراز هویت پیچیده انجام می شود. با خرید ووچر پرفکت مانی از این صرافی می توانید از خدماتی مانند کارمزد پایین و پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل، بهره مند شوید.

  3. 내가 찾고 싶은 의견들 볼수 있어서
    너무 좋네요. 나도가치를 제공하고 싶은데요 그거아시나 혹시 해커
    찾는 방법 이렇게 쉽게 알수 없는 내용를 제가 드리겠습니다.
    우리 서로 좋은 정보 나눠주고 이렇게 성공 합시다.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا