اپل

نسل جدید آیپاد تاچ با طراحی و رنگ‌های متنوع عرضه ‌می‌شود

شاید باور این موضوع که ۲۰ سال از عمر اولین آیپاد معرفی‌شده توسط اپل می‌گذرد، کمی‌سخت باشد. محصولی که در ابتدا طرفداران زیادی داشت و بازار Mp3 پلیر در جهان را متحول کرد.

اما رفته‌رفته و با ورود گوشی‌های آیفون به بازار، حضور آیپاد تاچ کمرنگ‌تر شد. با این حال، به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد در بیستمین سالگرد ورود این محصول بازار، نسل جدیدی از آیپاد تاچ را با طراحی و رنگ‌بندی متنوع عرضه کند.

طبق اطلاعاتی که اخیرا توسط اکانت توییتری AppleLE257 منتشر شده، اپل در حال ساخت مدل جدیدی از آیپاد تاچ در رنگ‌های جدید و با طراحی کاملا متفاوت است. این منبع افشاگر مدعی شد که در آیپاد تاچ جدید، لبه‌های گرد دستگاه جای خود را به ظاهر جعبه‌ای خواهد داد. اپل از این طراجی در آیفون ۱۳ نیز استفاده کرد.

همچنین کلمه «تاچ» از عنوان این محصول حذف خواهد شد و در رنگ‌های مختلفی همچون نقره‌ای، قرمز، طلایی، مشکی و آبی به دست مشتریان خواهد رسید. اپل برای آخرین بار در سال ۲۰۱۹، مدل جدیدی از آیپاد تاچ را عرضه کرد و اکنون وقت مناسبی برای عرضه مدل جدید است.

هنوز زمانی دقیقی برای رونمایی از آیپاد تاچ جدید اعلام نشده اما از آنجایی که مدل فعلی و نسل هفتم این محصول، از بسیاری از فروشگاه‌ها حذف شده، بعید به نظر می‌رسد که انتظار طرفداران اپل برای آشنایی با این دستگاه، چندان طولانی شود.

منبع
iDropnews

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا