استارتاپتجارت

درگاه پرداخت اینترنتی یک روش پرداخت امن و سریع

با گسترش خریدهای اینترنتی و غیرحضوری از وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های مجازی، روش‌های نوین پرداخت کم‌کم جای‌گزین روش‌های قدیمی می‌شوند. پرداخت وجه از طریق سرویس‌های پرداخت آنلاین، در قیاس با روش‌های قدیمی‌تر مزیت‌هایی دارد که سبب شده است کاربران هر روزه بیش از پیش به استفاده از این سرویس‌ها روی بیاورند. استفاده از پرداخت آنلاین در اشکال گوناگون همچنین برای صاحبان کسب و کارها نیز دارای منافع و مزایای ویژه‌ای است. با این اوصاف روند استفاده از سرویس‌های پرداخت آنلاین روز به روز با سرعت بیش‌تری در میان کاربران رواج پیدا می‌کند. در عین حال اما شناختن درگاه‌های امن و سرویس‌های معتبر پرداخت اینترنتی، در هنگام انجام عملیات پرداخت اینترنتی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار خواهد بود. کاربران باید همواره امنیت انواع درگاه پرداخت را بسنجند و در نهایت یک درگاه پرداخت معتبر را انتخاب نمایند.

کدام روش پرداخت آنلاین را انتخاب کنیم؟

پرداخت آنلاین دارای روش‌های گوناگونی است. اکنون پرسش این‌جاست که کدام روش برای کدام کاربر مناسب‌تر خواهد بود؟

انتخاب بهترین روش پرداخت آنلاین به طور مستقیم بستگی به نوع فعالیت و پلتفرم مورد استفاده توسط کاربر دارد. اما به طور کلی صاحبان کسب و کارهای مختلف، اعم از کسب و کارهای بزرگ و کوچک، برای دستیابی به سرویس پرداخت آنلاین و مجهز کردن کسب و کار خود به این امکان، ابتدا باید از شرکت‌های معتبر ارائه دهنده‌ی این سرویس مانند شرکت‌های PSP و شرکت‌های پرداخت‌یار، درگاه پرداخت اینترنتی دریافت کنند. پس از آن می‌توانند بسته به نوع فعالیت‌شان، سرویس پرداخت آنلاین مناسب را در اختیار مشتریان‌شان قرار بدهند. برای نمونه یک صفحه‌ی اینستاگرام فروشگاهی بهتر است از لینک پرداخت برای دریافت وجه استفاده کند و برای یک وب‌سایت فروشگاهی بهترین گزینه درگاه پرداخت اینترنتی خواهد بود.

درگاه پرداخت، سیستمی است که امکان تراکنش‌های مالی در بستر اینترنت را فراهم می‌کند. به این معنی که مشتریان شما می‌توانند بدون مراجعه‌ی حضوری به بانک یا نرم‌افزارهای بانکی، اقدام به پرداخت آنلاین مبلغ اعلام شده به حساب شما نمایند.   بنابراین در راستای توسعه‌ی تجارت‌های اینترنتی بهتر است کسب و کارهای گوناگون، سرویس درگاه پرداخت را به عنوان اولویت اول انجام تراکنش‌های مالی خود در نظر بگیرند.

مزایای استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی

استفاده از درگاه اینترنتی برای هر دو طرف خریدار و فروشنده، مزایای معینی دارد. اولا استفاده از درگاه اینترنتی برای کاربران بسیار ساده است و همچنین در گام نخست، دغذعه‌ی یک پرداخت امن را برای خریداران سایت‌های اینترنتی مرتفع خواهد کرد. در واقع مشتریان فروشگاه‌های مجازی، اغلب ترجیح می‌دهند پرداخت وجه خرید خود را از طریق یک درگاه اینترنتی معتبر انجام بدهند.

درگاه پرداخت در وب‌سایت‌ها، می‌تواند به عنوان یک امتیاز مثبت، سبب جذب مشتریان بیش‌تری برای تجارت شما بشود.  درگاه اینترنتی؛ بستری را فراهم می‌کند تا سایت و کسب و کار خود را به شبکه پرداخت الکترونیک کشور متصل نمایید و در ۲۴ ساعت شبانه روز به صورت آنلاین فروش داشته باشید! از طرف دیگر درگاه اینترنتی امکاناتی دارد که صاحبان کسب و کارهای گوناگون را در مسیر توسعه‌ی تجارت‌شان یاری می‌دهد.

مثلا امکان مدیریت تراکنش‌ها که در راستای بالا بردن میزان فروش، بحث بسیار با اهمیتی است. پنل مدیریتی این سرویس با ارائه‌ی گزارش‌هایی دقیق و قابل طراحی، موجب می‌شود شما به عنوان صاحب یک کسب و کار مجازی، همواره به شکل موثری بر میزان فروش خود اشراف داشته باشید و در نهایت به آنالیز فروش دقیقی دست پیدا کنید. از نظر عملی نیز این فرآیند دست‌آخر به توسعه و رونق تجارت شما ختم خواهد شد.

بهترین درگاه پرداخت برای کسب و کارهای کوچک

برای دریافت درگاه پرداخت، اصولا محدودیت خاصی وجود ندارد. اما برخی از کسب و کارهای کوچک ممکن است مجوزهای لازم را برای ارائه به شرکت‌های PSP نداشته باشند و در نهایت موفق به دریافت درگاه پرداخت مستقیم نشوند. روند طولانی و کمی دشوارتر برای دریافت درگاه پرداخت مستقیم، بسیاری از کسب و کارهای کوچک موجود در بستر اینترنت را به سمت استفاده از درگاه پرداخت واسط کشانده است.

درگاه واسط توسط شرکت‌های معتبر پرداخت‌یار ارائه می‌شود. این شرکت‌ها در حکم یک واسطه، میان شرکت‌های PSP و کاربران قرار می‌گیرند و مراحل دریافت درگاه پرداخت را برای کسب و کارهای کوچک‌تر آسان می‌کنند. کسب و کارهای کوچک اینترنتی می‌توانند با دریافت درگاه پرداخت واسط، به ویژه در شکل سرویس لینک پرداخت، تجارت کوچک خود را به امکان فوق‌العاده‌ای مجهز نمایند.

استفاده از لینک پرداخت یکی از روش‌های پرطرفدار در میان کاربران است و فروشندگان می‌توانند از راه‌های گوناگونی این لینک را در اختیار مشتریان‌شان قرار دهند. به طور کلی توصیه می‌کنیم کسب و کارهای کوچک که مثلا دارای اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیکی نیستند، و یا امکان اخذ برخی مجوزهای لازم را ندارند، از درگاه پرداخت واسط استفاده کنند، تا تجارت آن‌ها نیز از غافله‌ی تکنولوژی عقب نماند.

برای دریافت درگاه پرداخت و  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه درگاه آنلاین به سایت https://rayanpay.com مراجعه کنید. رایان پی به مدت دو هفته بدون کارمزد و رایگان در اختیار شما قرار میدهد که در این مدت میتوانید، نوع تسویه و پشتبانی آن را بررسی نمایید،   در ضمن شما می‌توانید از طریق روش‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

  • تلفن: ۰۲۱۸۹۷۱۷۷۱۷
  • واتس آپ: ۰۹۰۲۲۲۳۳۱۰۸
  • ایمیل: info@rayanpay. com
  • نشانی:  تهران- میدان ونک – خیابان ملاصدرا – خیابان شیراز جنوبی – بن بست لاله – پلاک ۱۰ – واحد سوم شرقی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا