تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

امکان ضبط گفت‌وگوها به کلاب هاوس اضافه می‌شود

این قابلیت از ماه اکتبر یعنی ماه جاری میلادی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت

مدیران کلاب‌هاوس این روزها در حال اضافه کردن انبوهی از قابلیت‌های جدید به این پلتفرم هستند که یکی از پرطرفدارترین آنها، قابلیت ضبط درون برنامه‌ای گفت‌وگوهای صوتی میان کاربران در روم هاست.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این قابلیت از ماه اکتبر یعنی ماه جاری میلادی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و کلاب‌هاوسی‌ها می‌توانند محتوای یک روم را ضبط، در پروفایل یا کلاب خود ذخیره و یا حتی دانلود کنند. این قابلیت تحت عنوان Replays عرضه خواهد شد.

علاوه بر امکان ضبط کامل محتوای روم‌ها، افراد می‌توانند کلیپ‌های کوتاه 30 ثانیه‌ای را نیز از محتوای این روم‌ها برای اشتراک‌گذاری در دیگر شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها ضبط و ذخیره کنند. قابلیت مذکور تحت عنوان Clips در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

امکان ضبط مکالمات به کلاب هاوس اضافه شود

کلاب‌هاوس همچنین قابلیت جست‌وجو را به پلتفرم خود اضافه کرده که بر اساس آن، کاربران می‌توانند با تایپ نام یا کلمه کلیدی، به روم‌ها، افراد، کلاب‌ها و بیوهایی که با عبارت وارد شده هم‌خوانی دارد، دسترسی داشته باشند.

قابلیت دیگری که قرار است به این پلتفرم اضافه شود، Spatial Audio نام دارد که می‌تواند تجربه صوتی متفاوتی را از حضور در روم‌ها برای کاربران رقم بزند. این ویژگی پیشتر در اختیار کاربران آی او اس قرار گرفت و اکنون قرار است در اختیار اندرویدی‌ها قرار گیرد.

همچنین برای ایجاد کلیپ نیز کاربران می‌توانند از آیکون قیچی که روی صفحه تعبیه شده استفاده کنند. با زدن این آیکون، یک برش 30 ثانیه‌ای ایجاد می‌شود که قابل دانلود و اشتراک‌گذاری خواهد بود.

در حال حاضر، بهترین راهکار برای تبلیغ یک روم در کلاب‌هاوس، انتشار اطلاعات و معرفی آن در پلتفرم‌هایی همچون توییتر است اما با کمک این کلیپ‌های 30 ثانیه‌ای، می‌توان افراد را به حضور در این روم و شنیدن ادامه گفت‌وگوها ترغیب کرد.

پیشتر بسترهایی همچون توییتر Spaces و اسپاتیفای Greenroon، امکان ضبط محتواها را برای کاربران فراهم می‌کرد. حال با اضافه شدن این قابلیت به کلاب‌هاوس، این اپلیکیشن می‌تواند نگاه کاربران بیشتری را به خود جلب کند و بیش از پیش محبوب شود.

 

منبع
Theverge

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا