اپلچگونه

چگونه آیفون را حتی در حالت خاموش ردیابی کنیم؟

اپلیکیشن Find My اپل جزو برنامه‌های بسیار کاربردی و حیاتی برای دارندگان گوشی‌های آیفون محسوب می‌شود. با کمک این برنامه، کاربران می‌توانند گوشی‌های گم‌شده یا حتی سرقتی خود را پیدا کنند.

اخیرا این اپلیکیشن به کمک ردیاب هوشمند ایرتگ، بسیار کاربردی‌تر شده و می‌تواند اشیا و اجسام دیگری را نیز پیدا کند. حال در آی او اس ۱۵ که عرضه آن به تازگی آغاز شده، قابلیتی جدید به این اپلیکیشن اضافه شده که بر اساس آن، کاربران می‌توانند حتی در مواقعی هم که باتری گوشی خالی و دستگاه خاموش شده، آن را موقعیت‌یابی و پیدا کنند.

به گفته اپل، دارندگان گوشی‌های زیر می‌توانند از این قابلیت بهره ببرند:

  • آیفون 11
  • آیفون ۱۱ پرو / آیفون ۱۱ پرو مکس
  • آیفون ۱۲ / آیفون ۱۲ مینی
  • آیفون ۱۲ پرو / آیفون ۱۲ پرو مکس
  • آیفون ۱۳ / آیفون ۱۳ مینی
  • آیفون ۱۳ پرو / آیفون ۱۳ پرو مکس

نحوه فعال‌سازی اپلکیکیشن Find My

اگر از جمله کاربرانی هستید که اخیرا به جمع کاربران گوشی‌های آیفون اضافه شده‌اید، برای راه‌اندازی این قابلیت می‌بایست مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به بخش Settings دستگاه مراجعه کرده و بعد از تپ کردن روی نام خود، گزینه Find My را انتخاب کنید
  • سپس روی Find My iPhone تپ کنید
  • روی تاگلی که در مقابل Find My iPhone قرار دارد، لمس کنید تا فعال شود. اگر اخیرا به‌روزرسانی آی او اس ۱۵ را دریافت کرده‌اید، می‌توانید قابلیت Find My Network را نیز که امکان پیدا کردن دستگاه درصورت خاموش بودن آن را نیز فراهم می‌کند، فعال کنید. گزینه Send Last Location نیز موقعیت آیفون‌تان را در زمانی که باتری آیفون در حال تمام شدن است، به اکانت اپل شما ارسال می‌کند

چگونه گوشی آیفون خود پیدا کنیم؟

اکنون این قابلیت فعال شده و هربار که گوشی آیفون‌تان را پیدا نمی‌کنید، می‌توانید از اپلیکیشن Find My در یک مک یا گوشی آیفون دیگر و یا حتی هر مرورگر دیگری از طریق آدرس iCloud. com/find و وارد شدن با اپل آیدی، برای پیدا کردن گوشی خود استفاده کنید.

اگر از مرورگر وب استفاده می‌کنید، یک نقطه سبز را که موقعیت گوشی را نشان می‌دهد، مشاهده خواهید کرد. با انتخاب این نقطه و سپس کلیک کردن روی علامت i که مخفف information است، می‌توان از میان گزینه‌های پخش صدا توسط گوشی، حذف آن یا قرار دادن در حالت Lost Mode، یکی را انتخاب کرد.

با انتخاب حالت Lost Mode، می‌توان یک شماره تلفن را برای دریافت تماس از طرف شخص یابنده گوشی، اضافه کرد. همچنین می‌توان یک پیام را نیز اضافه کرد و از یابنده خواست تا گوشی را برگرداند. با فعال شدن این حالت، تا زمانی که رمزعبور وارد نشود، گوشی قفل خواهد بود.

چگونه گوشی آیفون خود پیدا کنیم؟

اگر از اپلیکیشن Find My استفاده می‌کنید، تقریبا با همین امکانات و قابلیت‌ها دسترسی خواهید داشت. همچنین جهت‌های نقشه نیز برای رسیدن به گوشی نمایش داده خواهد شد. همانطور که پیشتر اشاره شد، دارندگان گوشی‌های مجهز به آی او اس ۱۵ نیز می‌توانند گوشی خود را حتی در واقعی که باتری دستگاه خالی شده، موقعیت‌یابی کنند.

چگونه گوشی آیفون خود پیدا کنیم؟

منبع
Theverge

نوشته های مشابه

‫26 دیدگاه ها

  1. Откройте для себя мир азартных игр с лаки джет онлайн! Регистрируйтесь на 1win и пускайте в полет Счастливчика Джо, чтобы выиграть реальные деньги.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا