سامسونگ

اولین تصاویر گلکسی اس۲۲ اولترا فاش شد

اگرچه سامسونگ امسال مدل‌های جدید گلکسی نوت را از خط تولید خود خارج کرد، اما بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های این گوشی در دل نسخه اولترای گلکسی اس۲۲ جای خواهد گرفت.

طبق آخرین شنیده‌ها، سامسونگ قصد دارد تا از قلم S Pen در نسل جدید این گوشی استفاده کند و لبه‌های این گوشی نیز به صورت مربعی طراحی خواهند شد. در همین رابطه، اخیرا تصاویری منتسب به گلکسی اس۲۲ اولترا توسط یکی از افشاگران اطلاعات گوشی‌های هوشمند به نام OnLeaks منتشر شده که شکل و شمایل احتمالی آن را فاش می‌کند.

همانطور که مشاهده می‌کنید، این اسمارت‌فون به دکمه‌هایی صاف و لبه‌های مربعی‌شکل مجهز شده است. همچنین برای این گوشی از نمایشگر ۶.۸ اینچی منحنی امولد با نرخ رفرش بالا پیش‌بینی شده است.

نکته جالب در این تصاویر، طراحی متفاوت و عجیب برآمدگی دوربین است. طبق آخرین شنیده‌ها، این گوشی همانند گلکسی اس۲۱ اولترا به سیستم دوربین چهارگانه مجهز خواهد بود که یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و سه سنسور تله‌فوتو، اولتراواید و پریسکوپ ۱۲ مگاپیکسلی را در خود جای خواهد داد. گفته می‌شود که سنسور پریسکوپ به قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری مجهز خواهد بود.

در طی سال‌های اخیر، طراحی مدل‌های گلکسی اس به نحوی بوده که به گکسی نوت نزدیک و نزدیک‌تر شد به طوری که دیگر تولید مدل‌های گلکسی نوت توجیه‌پذیر نبود. اما طبق گزارش که اخیرا توسط Fierce Wireless منتشر شده، بسیاری از کاربران همچنان از طرفداران گلکسی نوت هستند و علی‌رغم ویژگی‌های مشترکی که در برخی از مدل‌ها از جمله گلکسی زد فولد ۳ وجود دارد، اما بازهم مدل‌های نوت را ترجیح می‌دهند.

به هر روی، سامسونگ به صورت رسمی‌ تولید گلکسی نوت را متوقف نکرده و فقط امسال، عرضه آن را از دستور کار خارج کرده است. حال عرضه گلکسی اس۲۲ اولترا با ویژگی‌ها و مشخصات نوت، می‌تواند برای طرفداران گلکسی نوت که انتظار معرفی نسخه جدید این محصول را از سامسونگ داشتند، گزینه مناسبی برای خرید باشد.

اولین تصاویر از گلکسی اس22 اولترا فاش شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا