گوناگون

قیمت عرشه فولادی، قیمت مفتول گالوانیزه، قیمت مفتول مسوار

بسیاری از مشتریان این محصولات برای خرید آن‌ها مشکلاتی دارند یکی از این مشکلات داشتن تعدد قیمتی است ، زمانی که یک مهندس سازه در تلاش است تا محصولاتی با کیفیت را برای استفاده در ساختمان سازی تهیه کند با منابعی روبه رو می شود که قیمت هایی گزاف و خارج از محدوده قانونی ارائه می دهند ، بنابراین سردرگم می شود.

از طرفی برخی از ارائه دهندگان این محصولات با شعار محصول با کیفیت تلاش می کنند تا هزینه های اضافی را از شما دریافت کنند ، که ممکن است حتی کیفیت متوسطی را هم نداشته باشند ، با این مطلب می توانید بسیاری از مشکلات خود را در تهیه محصولات به طور کلی رفع نمایید.

فولاد توفیقی از جمله نمایندگی های معتبر در بازار آهن می باشد که برای شما مشتریان عزیز امکان بازدید محصولات را پیش از خرید فراهم می کند ، بدین ترتیب می توانید از کیفیت محصول و صرفه اقتصادی آن به طور قطعی مطلع شوید.

بازرگانی فولاد توفیقی در بیست و هشتمین سال تاسیس خود در تلاش است تا با افزایش بهره وری و جذب نیروهای کاربلد و با تجربه گام های موثری  در راستای خدمات دهی بهتر و با کیفیت به مشتریان بردارد.

مفتول گالوانیزه

صنایع فولاد توفیقی اولین تولیدکننده مفتول گالوانیزه در ایران با توسعه بخش صادرات خود برای کشورهای خاورمیانه توانسته است از اعتبار ویژه ای برخوردار شود ، به همین واسطه افزایش کیفیت مفتول گالوانیزه در چند ساله اخیر با رشد چشمگیری روبه رو بوده است ، و قابل افزایش نیز خواهد بود.

مفتول های سیاهی که به وسیله روکش گالوانیزه پوشانده می شوند ، خاصیتی پیدا میکند تا برابر رطوبت ، بارش باران ، خوردگی و پوسته پوسته شدن مقاومت بالایی داشته باشد ، که به آن مفتول گالوانیزه می گویند ، این مفتول کاربردهای ویژه ای دارد ، شما می توانید برای مشاهده این موارد استفاده به صفحات وبسایت ما مراجعه کنید.

یکی از مهمترین موارد استفاده از این مفتول ها ، به کارگیری آن ها در ساخت توری مرغی و توری حصاری می باشد ، توری فنس نام دیگر توری حصاری می باشد که هر روزه تولید و در تناژ بسیاربالا به فروش می رسد ، بنابراین افزایش کیفیت تولید مفتول گالوانیزه به طور مستقیم در جذب مشتریان بیشتر تاثیرگذار می باشد ، صنایع فولاد توفیقی نیز با اتخاذ این سیاست در پی افزایش چند برابری کیفیت این محصول می باشد.

قیمت مفتول گالوانیزه

این محصول به طور کامل در داخل کشور تولید و روانه بازار می شود ، اما وابسته به چند عامل کلی دچار تغییرات قیمتی می شود ، که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

یکی از این عوامل تاثیر گذار تغییرات نرخ ارز می باشد ، با توجه به صادرات این محصول قیمت هایی که برای صادرات به خارج کشور تعیین می شود متفاوت با نمونه قیمتی داخل کشور میباشد بنابراین در هنگام محاسبه قیمت به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید.

عامل دیگر حجم بار خریداری شده می باشد اگر حجم بار بالا باشد تخفیفات ویژه ای به خریداران تعلق خواهد گرفت ، در غیراینصورت با همان قیمت های از پیش تعیین شده به شما فروخته خواهد شد ، برای دریافت قیمت های روزانه با تماس بگیرید.

مفتول مسوار

آلیاژی از چندین فلز متنوع با روکش ضدزنگ که در نهایت مفتول مسوار را می سازد ترکیب بسیار ویژهای از فلزهای انعطاف پذیر است ، قرارگیری این چند نمونه فلز در کنار یکدیگر سبب ایجاد انعطاف لازم برای مفتول مسوار می شود.

مفتول مسوار در سه دسته کلی قرقره ، کلاف و شاخه تولید می شود ، قطر هر سه دسته از 1 تا 9 میلی متر قرار می گیرد ، اگر حجم زیادی مفتول مسوار در اندازه های سفارشی دارید می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان ما سفارش خود را ثبت کرده و خریداری نمایید.

قیمت مفتول مسوار

قیمت تمامی انواع مفتول مسوار در اندازه های متنوع بر روی وبسایت ما به روزانه قرار می گیرد ، شما می توانید آنها را با تغییرات ساعتی مشاهده کنید و برای گرفتن تایید قیمت محصولات با ما تماس بگیرید.

قوطی

از دیگر محصولات ضروری و مورد نیاز برای ساخت سازه های مسکونی اداری  وهمه انواع ساختمان ها و مورد استفاده در ساخت درب و پنجره ، نرده و بسیاری از دیگر کاربردهای قوطی می باشد که نام دیگر آن پروفیل است ، که به صورت روزانه به فروش می رسد و به سراسر ایران و نیز به برخی از کشور های خاورمیانه نیز صادر می شود.

مجموعه ما گام های بلندی برای صادرات این محصول به کشور هایی مانند عراق ، ترکیه و عربستان برداشته است تا با افزایش کیفیت تولید این محصول در کنار قیمت به صرفه بتواند حجم فروش خود را افزایش داده و رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آورد.

انواع قوطی

قوطی ها نمونه های متنوعی دارند که می توانید همه ی انواع آن را از مجموعه ما تهیه کنید برای مثال قوطی ها در انواع هندسی گرد و زاویه دار تولید می شوند ، برای سفارش بهترین قوطی می توانید ضمن تماس برای دریافت قیمت از کارشناسان ما از مشاوره خرید آنها نیز بهره مند شوید.

قیمت قوطی

با توجه به نوسانات قیمت ارز در چند هفته گذشته ، قیمت بسیاری از آهن آلات نیز دچار تغییرات لحظه ای شده است ، اما کماکان برخی از تولیدکنندگان هستند که در تلاش هستند تا بتوانند تمامی قیمت ها به صورت روزانه آپدیت کنند در این صورت شما می توانید قیمت محصول مورد نظر خود را از ما به صورت لحظه ای دریافت کنید.

در اینجا می خواهیم برخی از نمونه های قیمتی را برای شما ذکر کنیم ، این قیمت ها مربوط به تاریخ 25 شهریور 1400 می باشد ، برای سفارش مورد نظر خود تایید قیمت را از کارشناسان فروش ما دریافت کنید :

قیمت قوطی ضخامت 2 : 26.300

قیمت قوطی ضخامت 2.5 : 26.500

قیمت قوطی ضخامت 3 : 26.600

قیمت قوطی ضخامت 4 : 26.400

برای سهولت در سفارش می توانید ابتدا قیمت ها را از طریق سایت ما بررسی و در ادامه با پرداخت بیعانه ، سفارش خود را ثبت کنید ، و رسید خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا