مایکروسافت

با نسل جدید سرفیس پرو ایکس مایکروسافت آشنا شوید

مایکروسافت در خلال رویداد سرفیس شب گذشنه، علاوه بر معرفی سرفیس پرو ۸ و سرفیس لپ‌تاپ استودیو، از نسل جدید سرفیس پرو ایکس نیز پرده برداشت.

مدل نخست این تبلت حدود دو سال پیش معرفی شد و اکنون در سال ۲۰۲۱، نسخه جدید و پیشرفته‌تری از این محصول با تغییراتی محسوس در بخش نرم‌افزار معرفی شد. نکته جالب در خصوص این محصول، قیمت مناسب آن است به طوری که قرار است با قیمتی کمتر از سرفیس پرو ۸ یعنی حدود ۹۰۰ دلار وارد بازار شود.

این قیمت در حالی از سوی مایکروسافت برای سرفیس پرو ایکس نسخه وای‌فای تعیین شده که این روزها، اغلب محصولات هم‌رده بازار با قیمتی بالاتر از ۱۰۰۰ دلار به فروش می‌رسند. حتی نسخه وای‌فای آیپد پرو  ۱۲.۹ اینچی اپل نیز با قیمت پایه ۱۱۰۰ دلار عرضه می‌شود.

اگرچه در سرفیس پرو ایکس جدید از همان پردازنده به‌کار رفته در نسل اول این تبلت یعنی SQ2 استفاده شده اما به لطف بهره‌گیری از ویندوز ۱۱ و لایه شبیه‌ساز ۶۴ بیتی، تمامی‌مشکلات و نقص‌هایی که در اجرای اپلیکیشن‌ها وجود داشت، برطرف شده است.

به گفته مایکروسافت، به‌روزرسانی‌هایی نیز روی برخی اپلیکیشن‌های اختصاصی مایکروسافت از قبیل اج، تیمز و آفیس اعمال شده تا راحت‌تر روی این تبلت اجرا شوند.

مایکروسافت از نسل جدید سرفیس پرو ایکس رونمایی کرد

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا