تکنولوژی

نسخه جدید و رایگان زیلینک به مناسبت ۲۵۰ هزارتایی شدن منتشر شد

زیلینک که به عنوان اواین و معروف‌ترین ابزار ایرانی برای ساخت لینک بیو شناخته می‌شود، به مناسبت ۲۵۰ هزارتایی شدن کاربرانش از نسخه جدید خود رونمایی کرد. زیلینک با شعار «بیشتر از یک لینک» خودش را فراتر از یک لینک بیو در اینستاگرام می‌داند که به کمک آن و بدون دانش فنی می‌توان یک وب‌سایت کوچک برای خود طراحی کرد.

در نسخه جدیدی که روز گذشته رونمایی شد، کاربران می‌توانند از قابلیت‌های جدیدی از جمله «شخصی سازی قالب و رنگ»، «ویدیو، گالری تصاویر و اسلایدر»، «سوالات متداول»، «بنر و لینک انیمیشن دار» و «فید RSS» و دیگر آیتم‌های متنوع استفاده کنند. به گفته مصطفی الهیاری بنیان‌گذار این سرویس، «هویت آنلاین افراد به کمک زیلینک می‌تواند شکل بگیرد، همچنین زیلینک در نسخه جدید، با حفظ سادگی و چابکی خود تبدیل به یک ابزار کاربردی برای ساخت لندینگ پیچ و راه حلی سریع برای اجرای کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی شده و تنها یکی از ویژگی‌های زیلینک گذاشتن چند لینک در بیو اینستاگرام است.»

در نسخه جدید کاربران می‌توانند رنگ پس‌زمینه را تغییر دهند و یا از یک تصویر به عنوان کاور در بالای صفحه استفاده کنند. همچنین امکان تغییر چینش و رنگ لینک‌ها نیز در نسخه جدید فراهم شده است.

امکان گذاشتن بنر، ابزارهای مختلف، تایمر شمارش معکوس و همچنین گذاشتن آدرس از طریق مسیریاب نشان و بلد و نیز در نسخه جدید و رایگان زیلینک فراهم شده است. امکان قرار دادن چند شماره تماس، چند آیدی تلگرام و چند شماره تماس واتساپ نیز از دیگر قابلیت‌های این نسخه است.

از دیگر قابلیت‌های نسخه جدید زیلینک می‌توان به «دیپ لینک» اشاره کرد که به کاربر این امکان را می‌دهد که برای مثال با قرار دادن لینک یوتیوب یا اینستاگرام، کاربران با کلیک بر روی آن مستقیما وارد اپلیکیشن یوتیوب یا اینستاگرام شوند.

در نسخه جدید زیلینک همچنین امکان گذاشتن بنرها همراه با اضافه کردن انیمیشن‌های متنوع به آن و همچنین قرار دادن ویدیوهای دلخواه یوتیوب و آپارات فراهم شده است. قابلیت عکس  اسلایدر نیز همانند بنر امکان قرار دادن تصاویر دلخواهتان را به شما می‌دهد که البته این ویژگی قابلیت‌ها متنوعی برای نمایش تصاویر دلخواه کاربران را دارد.

سوپرلینک‌ها هم از دیگر قابلیت‌های زیلینک است که به شما امکان قرار دادن لینک به همراه توضیحات، انیمیشن و آیکون را فراهم می‌کند. همچنین قابلیت فید RSS هم این امکان را به شما می‌دهد که ۵ مطلب آخر سایت مورد نظرتان را به صورت خودکار در صفحه زیلینک خود قرار دهید.

 

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا