ایراناینترنت

مدیرکل صدور مجوز ساترا: طرح صیانت قابل اصلاح است

به گفته مدیرکل صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر، طرح صیانت با همه محاسن و انتقاداتی که به همراه دارد در مجلس پیش می‌رود و بعید است اصل طرح نادیده گرفته شود، اما باید توجه داشت که این طرح قابل اصلاح است و کمیسیون‌های ویژه‌ای بدین منظور در نظر گرفته شده است.

«محمدرسول حاج‌اقلی» با بیان اینکه ساترا به عنوان نهاد تخصصی تنظیم‌گر دارای نظراتی در خصوص طرح «صیانت از کاربران فضای مجازی» است، گفت: به هرحال این طرح با همه محاسن و یا انتقاداتی که به همراه دارد طرحی است که در مجلس پیش می‌رود و بعید است اصل طرح نادیده گرفته شود. اما باید توجه داشت که این طرح قابل اصلاح است و کمیسیون‌های ویژه‌ای بدین منظور در نظر گرفته شده است.

‌مدیر اداره کل صدور مجوز و امور رسانه‌های ساترا افزود: ما در ساترا در پی ارائه نظری تخصصی به کمیسیون ویژه مجلس هستیم؛ بر همین اساس و طبق دغدغه همیشگی‌مان از پلتفرم‌های فعال و تخصصی که در این حوزه فعالیت می‌کنند دعوت کرده‌ایم تا در این مورد با یکدیگر تبادل‌نظر داشته باشیم و شنونده نقطه نظرات و دغدغه‌های آنها در حوزه تخصصی فعالیت خود باشیم و در نهایت جمع‌بندی و خروجی این جلسه را به عنوان نظر تخصصی ساترا بله کمیسیون ویژه مجلس ارائه کنیم.

‌وی با بیان اینکه رویکرد ما در ساترا مشورتی است، گفت پلتفرم‌ها نباید از بیان نظرات خود واهمه‌ای داشته باشند و به هیچ‌وجه قصد نداریم رسانه‌ها را جلو بیندازیم. ما در این مقوله در نهایت به جمع‌بندی خواهیم رسید که به اسم ساترا منعکس می‌شود و خواهیم گفت که این جمع‌بندی با مشورت پلتفرم‌ها صورت گرفته است.

منبع
ایرنا

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا