گوناگون

برندسازی با پنل اس ام اس

مهمترین فاکتوری که در هر کسب و کاری مطرح میشود و از بنیادی ترین مسائل کسب و کار بحساب می آید، برند و برندسازی آن میباشد. قبل از هر چیز باید اظهار کنیم برندسازی گامی است که در بعد و یا در حین تبلیغات احساس نیاز می شود. بنابراین گام اول در کسب و کارها، ابتدا تبلیغات و سپس برندسازی است که یکی از راحت ترین روش های آن برندسازی از طریق پیامک بوسیله یک پنل اس ام اس خوب و کارامد می باشد.

بارها نیز در مقالات مکث اس ام اس، از انواع روش های تبلیغاتی صحبت کرده ایم. طبق گفته های پیشین، تبلیغات پیامکی یا SMS مارکتینگ، یکی از باصرفه ترین و پربازده ترین راه های تبلیغات می باشد چرا که توسط این نوع از بازاریابی به آسانی می توان به مشتریان هدف، دسترسی پیدا کرد.

اما چگونه میتوان از طریق بازاریابی پیامکی برندسازی کرد؟ امروز در این مقاله میخواهم راهکارهایی برای برندسازی از طریق پیامک را برایتان شرح دهم. در ادامه با ما همراه شوید…

برندسازی از طریق پنل پیامک

مسلما شما نمی توانید برای برند سازی، گوشی موبایل خود را به دست گرفته و یکی یکی به همه پیامک ارسال کنید! به همین منظور باید نرم افزاری وجود داشته باشد تا شما بتوانید با حداقل هزینه و در کوتاه ترین زمان به تمامی کاربران پیامک ارسال کنید. بنابراین ابتدا شما باید یک پنل اس ام اس تهیه کرده و سپس اقدام به ارسال پیامک کنید چون پنل پیامک امکانات و ویژگی های منحصر به فردی دارید که در زمینه برندسازی یقینا بسیار کاربردی خواهد بود مانند  امکان ارسال به دیتا بیس های مخاربراتی منطقه ای محله ای و کدپستی و از روی نقشه، تفکیک سنی و جنسیتی، ارسال دکل bts ، تفکیک پیش شماره، تفکیک مشاغل خاص و …  که در ادامه توضیحاتی خواهیم داد.

برندسازی با پنل اس ام اس

۱- انتخاب یک پنل پیامک معتبر

وقتی قرار است برندسازی خود را بوسیله پیامک و پنل پیامک انجام دهید، پس حتما باید در وهله اول یک پنل اس ام اس خوب و قدرتمند داشته باشید مثال این مورد میتواند این باشد که اگر میخواهید یک خودروی خوبی بخرید باید از یک برند و خودروسازی خوب اقدام به خرید کنید. پنل پیامک هم دقیقا همینگونه است شما باید از یک شرکت پیامکی اقدام به تهیه پنل کنید که خودش هم برند خوب و معروفی باشد. اگر جستجویی در نت کرده باشید حتما برند پیامک ippanel را دیده اید که یک سورس پیامک بسیار کامل و قدرتمند است که کارگزار اصلی فروش این سورس، شرکت مکث اس ام اس میباشد. مکث اس ام اس با سابقه ای چند ساله در زمینه ارائه پنل پیامکی، دارای انواع پنل های پیامکی می باشد که هرکدام امکانات متفاوتی دارند. مکث اس ام اس دارای 5 نوع پنل اس ام اس می باشد که شما می توانید در منوی امکانات و تعرفه ها لیستی از این پنل ها را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که سامانه پیام کوتاه مکث، کمترین تعرفه ارسال در کشور را داراست و نیز ارائه دهنده پنل پیامکی معتبر می باشد.

۲- تبلیغات پیامکی هدفمند

همانطور که دربالاتر هم اشاره شد، اولین قدم در کسب و کار تبلیغات می باشد. اما این تبلیغات باید هدفمند باشند تا حصول نتیجه بالایی داشته باشد. می پرسید چگونه؟ شما در ابتدا باید نیاز سنجی کنید؛ بدین منظور که مشتریان هدف کسب و کار خود را بشناسید و استراتژی هایی برای جذب مشتری درنظر بگیرید. همینکه بازار هدف خود را یافتید می توانید در ایجاد رضایت مشتری گام بردارید. برای یک کمپین تبلیغات پیامکی هدفمند باید پنل پیامک شما ماژول ها و امکانات ارسال پیامک هدفمند را داشته باشد. از جمله امکاناتی که سامانه پیامک مکس اس ام اس دارد بصورت موردی میتوان اشاره کرد:

  • ارسال پیامک منطقه ای استانی و شهر و شهرستان های کل کشور
  • ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای ایرانسل و همراه اول
  • ارسال پیامک با تفکیک دائمی و اعتباری
  • ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت
  • ارسال پیامک با تفکیک پیش شماره (کد موبایل)
  • ارسال پیامک تبلیغاتی از روی نقشه گوگل
  • ارسال پیامک به تفکیک مشاغل خاص
  • ارسال پیامک محله ای
  • ارسال پیامک به دکل bts ایرانسل
  • ارسال پیامک با ذکر نام مخاطب در متن
  • و ..

برندسازی با پنل اس ام اس

ارسال پیامک تبلیغاتی از روی نقشه

اگر کسب و کار شما از نوع کوچ و محلی است یعنی مشتریان شما فقط در یک محله یا منقطه ی خاص از شهر هستند و کلا معروف بودن شما در سایر شهر مهم نیست، برند شما کافی است در محدوده محله ای معروف باشد. برای برندساری محله ماژول “ارسال پیامک از روی نقشه” سامانه مکث کاربرد مفیدی دارد شما در این امکان میتوانید محله یا محله های دلخواه را در شهر انتخاب کرده و به شماره های همراه اول یا ایرانسل این منقطه پیامک ارسال کنید.

۳- داشتن یک خط اختصاصی

همانطور که می دانید ارسال پیامک از طریق خطوط پیامکی صورت می پذیرد. این شماره ها در ابتدا به صورت پیشفرض تبلیغاتی می باشند. به دلیل اینکه برخی از کاربران راه دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند، نمی توان به آنها از طریق این خطوط پیامک ارسال کرد؛ در اصطلاح به این نوع از شماره ها بلکلیست یا لیست سیاه می گویند. شاید بپرسید هنگامیکه نتوان به این کاربران پیامک ارسال کرد، پس چطور میتوانیم در تبلیغات پیامکی هدفمند عمل کنیم؟! برای پاسخ و توضیح مفصل این سوال می توانید به مقاله های ” ارسال پیامک بلکلیست با مکث اس ام اس” مراجعه کنید.

اما خط اختصاصی چیست؟! در پاسخ این سوال باید بگویم که خط اختصاصی خطی است که فقط در پنل یک کاربر وجود دارد و قابل مشاهده برای دیگر کاربران نیست. بعلاوه برخی از کاربران علاوه بر ارسال پیامک، نیاز به دریافت پیامک از سوی مشتریان نیز دارند، این نوع از مشتریان مکث اس ام اس، بایستی خط اختصاصی خودشان را داشته باشند. خطوط اختصاصی از هر اپراتوری از تعداد ارقام 6 تا 14 رقم قابل ارائه می باشد.

اما خط اختصاصی چه کمکی می تواند به برندسازی بکند؟! اگر شما خط اختصاصی خودتان را داشته باشید، مشتریان شما می توانند شما را با یک خط ثابت اختصاصی بشناسند و با مشاهده پیامک شما را بشناسند. هرچقدر شماره پیامکی شما کوتاه تر و رند تر باشد، اعتبار برند شما را بالاتر جلوه خواهد داد.

نمایندگی پنل اس ام اس

پنل پیامک در تمام زمینه های تبلیغاتی و برندسازی و اطلاعرسانی و خبری و خدمات وب و.. کاربرد دارد و میتوان ادعا کرد که هر کسب و کاری نیاز به یک پنل پیامک خوب و کارامد دارد. شما هم میتوانید با اخذ نمایندگی پنل اس ام اس از شرکت پیامک مکث با فروش پنل پیامک درامد کسب کنید. توجیه درآمد نمایندگان مکث اس ام اس در سایت توضیح داده شده است. از قافله عقب نمانید هرچقدر زود اقدام به فعالیت کنید، زیرمجموعه شما زودتر بزرگ خواهد شد و زودتر به درآمد خواهید رسید.

کلام آخر

انتخاب یک شرکت معتبر و حرفه‌ ای ارائه دهنده پنل اس ام اس خدماتی مانند مکث اس ام اس به شما کمک می کند تا ارتباط خود با مشتریان تان را حفظ و تقویت کرده و برند خود را معرفی کنید. مشاوران حرفه‌ ای ما مشتاق شنیدن صدای شما و پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی همین حالا با شماره 02191300036 تماس بگیرید و یا به وبسایت مکث اس ام اس مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا