گوگل

اولین ویدیو از پیکسل ۶ پرو گوگل لو رفت

گوگل در ماه آگوست امسال و زودتر از آنکه شایعات در فضای وب پُر شوند، از نسل جدید گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو رونمایی و مشخصات این دو محصول را اعلام کرد.

طبق گفته گوگل، این دو محصول مجهز به پردازنده اختصاصی تنسور (Tensor) این شرکت که چند وقتی است توسط مهندسان این شرکت در حال طراحی است، عرضه خواهند شد. اگرچه هنوز خبری از عرضه این گوشی‌ها نشده، اما ساعاتی پیش، ویدیویی در فضای وب منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به پیکسل ۶ پرو است.

در این ویدیو که توسط اکانت Thisistechtoday منتشر شده، نسخه تولیدی پیکسل ۶ پرو را که از دوربین سه گانه نیز بهره می‌برد، نشان می‌دهد. با توجه به تصاویر و اطلاعاتی که تاکنون از این محصول اعلام شده، می‌توان گفت که شباهت زیادی میان گوشی موجود در این ویدیو و اطلاعات گوگل وجود دارد.

همانطور که در ادامه مشاهده می‌کنید، این گوشی به دوربین سلفی پانچ هول (Pucnh-hole) مجهز شده و تمامی‌ دکمه‌ها نیز در سمت راست بدنه تعبیعه شده‌اند. از طرفی دیگر، به مانند رندرهایی که گوگل از پیکسل ۶ پرو منتشر کرده، دوربین‌های پشتی این گوشی درون فضایی با رنگ متفاوت با دیگر قسمت‌های بدنه جای گرفته‌اند که این قسمت از طراحی شیشه‌ای و براق بهره می‌برد. این در حالی است که این قسمت در گوشی پیکسل ۶، تیره‌تر بوده و از نمایی مات برخوردار است.

همچنین در این ویدیو، نمایشگر این گوشی نیز که طبق گفته گوگل از ابعاد ۶.۷ اینچی با رزولوشن کوآد اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد، روشن است که تا پیش از این، در هیچ یک از تصاویر مربوط به این گوشی، چنین حالتی مشاهده نشده بود.

به هر روی، هنوز هیچ زمان دقیقی از سوی گوگل برای عرضه پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو اعلام نشده است؛ اما شواهد نشان می‌دهد که خیلی زود این اتفاق خواهد افتاد و شاید در ماه اکتبر شاهد ورود این محصول به بازار باشیم.

منبع
Theverge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا