مایکروسافت

آخرین اطلاعات لو رفته از سرفیس پرو 8؛ نمایشگر 120 هرتزی و درگاه تاندربولت

مایکروسافت این روزها در حال آماده‌سازی مقدمات رونمایی از محصول جدید خود یعنی سرفیس پرو 8 طی مراسمی‌در هفته آینده است.

محصولی که اخیرا اطلاعاتی از آن به بیرون درز کرده و برخی ویژگی‌ها‌ی مورد انتظار این دستگاه را فاش می‌کند. طبق تصاویر انتشاریافته در حساب توییتری Shadow_Leak، سرفیس پرو 8 مجهز به نمایشگر 13 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتزی، حاشیه‌ها‌ی کناری باریک و دو درگاه تاندربولت عرضه خواهد شد.

این اطلاعات با آنچه پیشتر در خصوص این محصول مبنی بر حذف درگاه USB-A و جایگزینی آن با درگاه‌ها‌ی USB-C یا تاندربولت و همچنین تست نمایشگر 120 هرتزی توسط ردموندی‌ها‌ مطابقت دارد.

از دیگر مواردی که در افشاگری اخیر به آن اشاره شد، تصمیم مایکروسافت برای استفاده از حافظه SSD جداشدنی در سرفیس پرو 8 است. اگر این اقدام، عملی شود، سرفیس پرو 8 در کنار محصولاتی همچون سرفیس لپ‌تاپ 4، سرفیس بوک ایکس و نسخه کسب‌وکار سرفیس پروو 7 پلاس قرار می‌گیرد که مجهز به چنین قابلیت پرطرفداری عرضه شدند.

طبق آخرین شنیده‌ها‌، رویداد سخت‌افزاری مایکروسافت تا دو روز دیگر یعنی 22 سپتامبر برگزار خواهد شد. مراسمی‌که گفته می‌شود در آین شاهد رونمایی از دستگاه‌ها‌ی جدیدی همچون سرفیس پرو 8، سرفیس گو 3، سرفیس بوک 4، سرفیس پرو ایکس ارتقایافته و مدل جدید سرفیس Duo خواهیم بود.

منبع
Theverge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا