ال جی

ال‌جی از تلویزیون 325 اینچی خود رونمایی کرد

ال‌جی ساعاتی پیش از تلویزیون جدید و 325 اینچی خود تحت عنوان Direct View LED  پرده برداشت.

محصولی که در پاسخ به تلویزیون 110 اینچی The Wall سامسونگ تولید شده و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای آنهایی باشد که به دنبال تلویزیونی عظیم‌الجثه برای خانه‌های سوپرلوکس خود هستند.

این تلویزیون مبتنی بر همان مفهوم اصلی به‌کارگیری میلیون‌ها LED (از 2 تا 33 میلیون) به منظور ایچاد تصویری کامل در ابعاد و اشکال دلخواه ساخته شده است. برتری این محصول در مقایسه با The Wall در این است که می‌توان آن را در اندازه‌هایی تنظیم کرد که برای تلویزیون شرکت رقیب قابل دستیابی نیست. به عبارتی دیگر، می‌توان آن را در ابعاد 81 اینچی تا 325 اینچی تنظیم و انتخاب کرد.

اگرچه امکان استفاده از نسبت ابعاد مرسوم 16:9 برای کاربران فراهم شده اما در مواقعی که قصد تماشای چند ویدیو به طور همزمان را دارید، می‌توانید از نسبت ابعاد 32:9  نیز بهره برد که قادر است چند منبع ویدیویی را روی نمایشگر نشان دهد.

به گفته ال‌جی، می‌توان محتواها را با کیفیت 8K مشاهده کرد که در این صورت، از 33 میلیون دیود این تلویزیون استفاده می‌شود. اما امکان تماشای ویدیوها با کیفیت 4K و حتی 2K نیز برای کاربران فراهم شده است. یک کنترلر مبتنی بر WebOS نیز برای کنترل عملکردهای این تلویزیون هوشمند طراحی شده است.

شرکت ال‌جی دریافت سفارش برای این تلویزیون را آغاز کرده اما هنوز حرفی در خصوص قیمت آن نزده است. گفته می‌شود که با در نظر گرفتن هزینه‌های نصب، گارانتی و پشتیبانی دو ساله، چیزی حدود 30 هزار دلار برای آن تعیین خواهد شد.

البته ال‌جی، تلویزیون‌های گران‌تر از این را هم در سبد محصولات خود دارد که از جمله آنها می‌توان به تلویزیون تاشدنی OLED این شرکت اشاره کرد که قیمت 100 هزار دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

منبع
ٍEngadget

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا