اپلتکنولوژیساعت هوشمند

افزایش سایز اپل واچ جدید کاربران را در انتخاب بند به دردسر انداخت

اپل واچ سری ۷ یکی از محصولات معرفی‌شده در کنفرانس «کالیفرنیا استریمینگ» اپل بود که در کنار مدل‌های آیفون ۱۳ و تبلت‌های آیپد برای علاقه‌مندان رونمایی شد.

این ساعت هوشمند امسال با دو سایز جدید ۴۱ و ۴۵ میلیمتری عرضه می‌شود که آن را از مدل‌های قبلی این شرکت که با ابعاد ۴۰ و ۴۴ میلیمتری عرضه می‌شدند، متمایز می‌کند. اپل نیز مطابق با آنچه انتظار می‌رفت، فهرست بندهای موجود در فروشگاه آنلاین خود را با توجه به تغییر سایز اپل واچ سری ۷ به‌روزرسانی کرد.

اما عدم درج گزینه‌های سایز ۳۵.۴۰، ۴۲ و ۴۴ میلیمتری برای تمامی بندها، باعث شده تا کاربران تصور کنند که اپل دیگر به پشتیبانی از مدل‌های قدیمی خود پایان داده است. اما حقیقت چیز دیگری است و نگرانی در این خصوص وجود ندارد. البته شاید هم حق با کاربران باشد، چرا که اطلاعاتی که اپل برای بندهای جدید خود قید کرده، کمی گیج‌کننده است.

با این حال، برای روشن شدن موضوع باید بدانید که اگر یک بند ۴۱ میلیمتری را انتخاب کرده‌اید، یعنی این بند با کیس‌های ۳۸ و ۴۰ میلیمتری اپل واچ سازگار است. بندهای ۴۵ میلیمتری نیز از اپل واچ‌های ۴۲ و ۴۴ میلیمتری پشتیبانی می‌کند.

برای اطمینان بیشتر از انتخاب خود و سازگاری آن با ساعت اپل واچ‌تان، گزینه‌ای تحت عنوان Compatibility details درست پایین گزینه‌های سایز مشاهده می‌شود که با کلیک کردن روی آن، می‌توانید شک و تردیدتان را برطرف کنید.

برای خرید و انتخاب بندهای سولو لوپ نیز باید به چند نکته توجه داشت. برای آنهایی که با این مدل بندها آشنا نیستند باید بگوییم که سولو لوپ‌ها با اپل واچ SE و سری ۴ و مدل‌های بعد از آن سازگارند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا