ایراناینترنتشبکه‌های اجتماعی

حضور در پلتفرم‌های ممنوع‌شده خط قرمز من است

زارع‌پور: هر وقت شبکه‌های اجتماعی فیلتر شده برای همه در دسترس قرار گرفت، من هم استفاده می‌کنم

فعالیت کم وزیر جدید ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی و درخواست وی از مردم برای پیامک کردن مشکلاتشان، در مدت اخیر واکنش‌های منفی زیادی را متوجه وی کرد. زارع پور در جدیدترین سخنان خود، در پاسخ به این انتقادات گفت:   اتفاقا اهل فضای مجازی بوده و همیشه هم آنلاین هستم. اما «قرار نیست من بنشینم کامنت بخوانم و کامنت جواب دهم».

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم در جمع مدیران استارتاپی و شرکت‌های فناورانه به حواشی ایجاد شده نسبت به عدم حضورش در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد.

زارع پور درباره علت فعالیت نداشتن در پلتفرم‌های فیلتر شده گفت: «قانون جمهوری اسلامی یک سری از پلتفرم‎ها را ممنوع اعلام کرده؛ این‌ها‎ خط قرمز من هستند و هیچگاه در آن‌ها حضور پیدا نمی‎کنم». وی افزود: «هروقت برای همه مردم در دسترس قرار گرفت و همه مردم توانستند از آن‎ها استفاده کنند من هم استفاده می‌کنم».

وزیر ارتباطات دولت سیزدهم درباره دغدغه حل مشکلات مردم بیان داشت: «من یک حوزه تخصصی را بر عهده گرفته و شبانه و روزم را گذاشتم تا مشکلات مردم را در این حوزه حل کنم و به حول قوه الهی و با کمک شما جوانان نخبه، این مشکلات را حل خواهیم کرد و لازمه این کار تمرکز است. اینکه من تمام ساعت در شبکه اجتماعی باشم و کامنت‌ها را جواب بدهم دغدغه معقولی نیست. در عین حال من راه‎های ارتباطی متعددی را اعلام کرده‌‎ام و از آن طریق مشکلات مردم را پیگیری می‌کنم».

گفتنی است وزارت ارتباطات به تازگی چند راه ارتباطی از جمله راه ارتباط پیامکی را برای ارتباط مردمی با وزیر ارتباطات اعلام کرده است. شماره موبایل ۰۹۱۲۲۹۹۶۳۲۱ میزبان پیامک‌های مردمی خواهد بود و همچنین سامانه تلفنی و اینترنتی ۱۹۵ نیز قرار است راه ارتباطی دیگر مردم با این وزارتخانه باشد.

ویدویی از برخی صحبت های زارع پور، وزیر ارتباطات در جلسه امروز

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا