تکنولوژی

بهترین تکنولوژی های روز دنیا را با ما تماشا کنید

بلغارستان

به طور کلی ، صنعت تکنولوژی و فناوری بلغارستان در سهم خود در تولید ناخالص داخلی این کشور به بالاترین حد خود می رسد. مانند بسیاری از کشورهای کمونیستی سابق ، بلغارستان دارای سنت دیرینه صنعت قوی فناوری است.

با برنامه های عالی دانشگاهی ، این کشور دارای نیروی کار تحصیل کرده ، از جمله متخصصان ماهر فناوری اطلاعات و مجموعه استعدادهای بزرگ چند زبانه است. سیستم آموزشی بلغارستان با 64000 فارغ التحصیل از 53 دانشگاه و کالج و حدود 50 درصد فارغ التحصیلان دارای رشته های مناسب برای نیازهای صنعت BPO ، به ویژه برای مشاغل فناوری اطلاعات و ارتباطات مناسب است و می توان از همه فن آوری های اصلی در اینجا استفاده کرد ( java، PHP ، C#، Ruby ، ​​iOS ، Unity ، html ، .Net ، و غیره)

بلغارستان همچنین دارای یکی از رقابتی ترین هزینه های کار در اروپای مرکزی و شرقی و زیرساخت پهنای باند عالی است. یک مثال سرعت دسترسی به اینترنت بیش از 32 مگابیت بر ثانیه است که این کشور را در بین 10 کشور برتر جهان (بانک جهانی) قرار می دهد.

دلایل متعدد دیگری نیز وجود دارد که بر رشد بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات بلغارستان تأثیر مثبت گذاشته است – برخی از این دلایل عبارتند از: دانشگاه ها ، ریاضی دانان ، متخصصان تحقیق و توسعه ، زمینه های متعدد تخصص ، میزان بهره وری ، مشوق های دولتی ، دسترسی به بودجه اتحادیه اروپا ، میزان کم فرسودگی و موقعیت استراتژیک که امکان تدارکات متوازن کار به سبک زندگی و پوشش وسیع مناطق زمانی را فراهم می آورد.

با این وجود ، یک دلیل آخر و بسیار مهم باید مورد توجه قرار گیرد زیرا بلغارستان به یک مقصد برتر در زمینه راه اندازی مرکز تحقیق و توسعه اختصاصی تبدیل شده است-این از نظر نگرش تجاری و نزدیکی فرهنگی به مشتریان اروپایی و آمریکایی است. 

تور فناوری هر سال میزبان تعدادی از رویدادهای خاص منطقه ای و منطقه ای است تا بهترین شرکت های مرحله رشد در اروپا را به نمایش بگذارد. شرکتهای در حال رشد معمولاً به دنبال مرحله بعدی تأمین مالی بین المللی خود یا خروج آنها در 2 یا 3 سال هستند. 

تکنولوژی بازدید از مالدیو
سنساتا بلغارستان پیشرو در تکنولوژی

سنساتا بلغارستان پیشرو در تکنولوژی

در همین راستا پارک فناوری صوفیه فعالیت هایی را توسعه می دهد برای حمایت از استارت آپ های کوچک و کوچک شرکتهای متوسط ​​، علم ، آموزش و نوآوری 

Sofia Tech Park اولین پارک علم و فناوری دولتی در بلغارستان است. هدف پارک فناوری صوفیه تبدیل شدن به مکانی در بلغارستان و بالکان برای محققان جهانی ، منطقه ای و ملی و شرکت های نوآور و همچنین جذب و حمایت از ایده ها ، پروژه ها و مشاغل نوآورانه است که می تواند اقتصاد دانش را در بلغارستان تقویت کرده و منجر شود. ایجاد محصولات ، فرآیندها و خدمات نوآورانه. سه حوزه اصلی تمرکز STP عبارتند از: 1) فناوری اطلاعات و ارتباطات. 2) علوم زندگی ؛ 3) انرژی سبز. این پارک دارای 4 جزء اصلی است – مجتمع آزمایشگاهی ، انکوباتور ، انجمن نوآوری و موزه آزمایشگاهی

با خرید تور بلغارستان 1400 این فرصت را دارید تا از تکنولوژی های بروز این کشور دیدن کنید و در یک فضای نوآورانه قرار بگیرید.

مالدیو

مالدیو از کشورهایی است که درآمد آن حاصل از صنعت گردشگری است اما برای این که در این دوره باتوجه به رشد تکنولوژیی و فناوری بتواند تبلیغات بیشتری انجام دهد و مسافران زیادی با تور مالدیو به این سرزمین سفر کنند چه راهکارهایی را سنجیده؟

 Visit Maldives  اولین پلت فرم مدیریت رویدادهای مجازی خود را راه اندازی کرده است. این پلت فرم که ‘مالدیو مجازی من’ نامیده می شود ، با ایجاد ارتباط بین شرکت کنندگان از سراسر جهان از طریق رویدادهای آنلاین میزبانی شده ، اعم از نمایشگاه های مجازی ، نمایشگاه های راهبی ، وبینارها و آموزش نمایندگی های مسافرتی ، و همچنین رویدادهای بازاریابی زنده با هدف تجارت مسافرتی ، تعامل و شبکه سازی بینندگان را تقویت می کند. و مصرف کنندگان

تکنولوژی بازدید از مالدیو
تکنولوژی بازدید از مالدیو

فرمت مبتنی بر وب امکان دسترسی به بالاترین سطح و ناوبری آسان را فراهم می کند و شرکت کنندگان را قادر می سازد تا قدرت مجازی بودن را تجربه کنند.

هر منطقه از پلت فرم جذابیت منحصر به فرد مالدیو را به تصویر می کشد که در گرافیک سه بعدی ارائه شده است. ‘لابی اصلی جزایر’ شرکت کنندگان را به مناطق مختلف پلت فرم هدایت می کند. 

طیف وسیعی از رویدادهای مجازی با هدف تجارت مسافران و مصرف کنندگان در بازارهای اصلی هدف ، قرار است در طول سال در ‘مالدیو مجازی من’ برگزار شود. این رویدادها همچنین فرصتی برای مشارکت شرکای صنعت گردشگری مالدیو ، مانند سایر فعالیت های آنلاین و آفلاین که توسط Visit Maldives برگزار می شود ، ایجاد می کند.

با رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس هواپیمایی الفبای سفر  پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا