تکنولوژی

سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما تریپ

وقتی شخصی بلیط هواپیما رزرو می کند، کمتر از 15 دقیقه بین شروع پر کردن فرم جستجو و بلیطی که در صندوق دریافتی او ظاهر می شود، می گذرد. اما از طرف شرکت هواپیمایی، ملاحظات و فرایندهای بسیار زیادی شامل صدور بلیط و اطمینان از سوار شدن فرد مورد نظر به هواپیما، انجام می شود. در این مطلب، ویژگی های بهترین سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما، تریپ را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما چیست؟

سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما، شامل برنامه ها، مشخصات، کرایه ها، رزروها و سوابق بلیط است و هدف آن حمایت از رزروهایی که از طریق کانال های مختلف توزیع انجام شده، می باشد. این پایگاه داده از تعرفه های کرایه و قوانین و شرایط رزرو با توجه به مناطق، کلاس ها و سطوح موجودی ذخیره پشتیبانی می کند.

سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت با تریپ

خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی، رزرو اینترنتی و خرید بلیط ارزان هواپیما را با تریپ تجربه کنید. یکی از ویژگی های برتر سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما تریپ نسبت به سایر سیستم های رزرواسیون، جستجوی بلیط هواپیما ارزان بهترین پروازها با ارزان ترین قیمت ها می باشد و تریپ یکی از سایت های ارزان بلیط هواپیما است. ما در تریپ تلاش میکنیم تا ارزانترین قیمت بلیط هواپیما خارجی و داخلی را ارائه دهیم.

قیمت بلیط هواپیما

نرخ بلیط هواپیما به عوامل گوناگونی بستگی دارد که می توان به سیستمی و یا بلیط چارتر بودن، حجم تقاضا، کلاس پروازی خریداری شده و همچنین تاریخی که بلیط هواپیما رزرو می شود بستگی دارد. مثلا در ایام نوروز به دلیل حجم زیاد تقاضاها ممکن است قیمت بلیط هواپیما کمی بالاتر باشد. لازم به ذکر است قیمت بلیط هواپیما برای نوزادان و کودکان باتوجه به قوانین موجود اینگونه است که برای نوزادان زیر دو سال 10 درصد نرخ پرواز و همچنین برای کودکان 2 تا 12 سال بین 50 الی 70 درصد لحاظ می شود.

امکان استرداد بلیط هواپیما

با استفاده از سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما تریپ می توانید از قانون استرداد وجه بلیط هواپیما خارجی و داخلی در کمترین زمان ممکن، بهره ببرید. با خرید بلیط سیستمی از تریپ، می توانید در صورت کنسلی طبق قوانین استرداد بلیط وجه خود را پس بگیرید.

مزایای خرید بلیط هواپیما از تریپ

مهم ترین مزایای خرید بلیط هواپیما در تریپ سرعت بالا در رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری می باشد جهت خرید و رزرو بلیط هواپیما این فرصت برای شما وجود دارد تا از بین تمامی ایرلاین های خارجی و داخلی باتوجه به این که هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند حق انتخاب را داشته باشید. این نکته را مد نظر داشته باشید که رزرواسیون تریپ ایرلاین های مختلفی را برای کاربران جستجو می کند تا بتوانند ایرلاین مدنظر را ارزان تر از هرجایی پیدا کنند. همچنین در سمت راست صفحه رزرو بلیط هواپیما نوع بلیط سیستمی و پرواز چارتر، تعداد توقف و ساعتی که برای حرکت هواپیما در نظر دارید می توانید مشخص نمایید.

چگونگی رزرو بلیط هواپیما با سامانه رزرواسیون بلیط هواپیما تریپ

برای مشاهده ساعت و قیمت پروازهای داخلی و خارجی و همچنین رزرو بلیط هواپیما کافیست مبدا، مقصد، یک طرفه و یا رفت و برگشت بودن پروازتان را مشخص کنید و بر روی دکمه جستجو کلیک کنید. و سپس لیستی از پروازها را با ایرلاین های مختلف مشاهده و سپس گزینه مورد نظرتان را انتخاب نمایید. همچنین جهت راحتی جستجو در سمت راست لیست پروازها، منویی قابل مشاهده است که می توانید ساعت مورد نظرتان برای حرکت، نوع بلیط (چارتری یا سیستمی) و تعداد توقف را تعیین کنید. در ادامه قدم به قدم نحوه رزرو بلیط هواپیما و خصوصیات سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما تریپ را به شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

جستجوی بلیط هواپیما با سامانه رزرواسیون تریپ

اگر می خواهید سفرتان به راحتی و با خیالی آسوده آغاز کنید و به پایان برسانید و همینطور برای بلیط پرواز رفت و برگشت خود دغدغه ای نداشته باشید، در ادامه با ما همراه باشید.

ابتدا موتور جستجوگر را روی حالت پرواز گذاشته و سپس شهر مبدا، شهر مقصد (مثلا اگر می خواهید بلیط هواپیما چابهار مشهد را رزرو کنید باید در شهر مبدا چابهار و در شهر مقصد مشهد را وارد نمایید)، تاریخ و روز سفر (در صورت تمایل می توانید تاریخ رفت و برگشت را با هم انتخاب کنید تا سیستم رزرواسیون تریپ در جستجوی بلیط رفت و برگشت برای شما باشد) و در آخر تعداد و نوع بلیط را انتخاب کنید. در باکس آخر شما می توانید تعداد نفرات و همچنین کلاس پروازی خود که اکونومی و یا بیزینس باشد را انتخاب کنید. پس از پر کردن قسمت های گفته شده، بر روی دکمه جستجو کلیک کنید تا تریپ در بهترین ایرلاین ها بلیط های متفاوتی را به شما پیشنهاد دهد.

سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما تریپ
جستجوی بلیط هواپیما در سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما تریپ

 

تقویم قیمتی سیستم رزرواسیون تریپ

پس از آنکه وارد صفحه جستجو شدید، تریپ در بالای صفحه تقویم قیمتی و لیست قیمت بلیط هواپیما را به شما نمایش می دهد که می توانید در آن قسمت قیمت بلیط هواپیما را در روزهای مختلف مشاهده و ارزان ترین بلیط هواپیما را در تاریخ مورد نظرتان انتخاب کنید.

سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما تریپ
تقویم قیمتی سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما تریپ

 

مرتب سازی بلیط و تعداد بلیط های یافت شده

در بخش زیر کادر تقویم قیمتی و بالای بلیط های پیدا شده، شما می توانید بلیط هواپیما خود را بر اساس 3 مورد، مناسب ترین قیمت، ساعت پرواز و کمترین زمان پرواز دسته بندی کنید. در کنار این کادر نیز تعداد بلیط های پیدا شده توسط سیستم رزرواسیون تریپ به شما نمایش داده می شود. اگر شما موتور جستجوگر را براساس مناسب ترین قیمت انتخاب کنید، تریپ به شما ابتدا ارزان ترین بلیط هواپیما را نمایش می دهد. اگر انتخاب شما نمایش بر اساس ساعت پرواز باشد، بلیط هواپیما هایی در اولین ردیف ها به شما نمایش داده می شوند که ساعت پرواز آن ها در ساعات ابتدای روز باشد. با انتخاب این گزینه پروازها به ترتیب از 00:01 بامداد تا 23:59 تاریخ انتخاب شده به شما نمایش داده می شوند. با انتخاب گزینه کمترین زمان پرواز نیز، سیستم رزرواسیون تریپ ابتدا به شما بلیط هایی را نمایش می دهد که کمترین تایم پرواز را داشته باشند.

مرتب سازی نمایش بلیط ها
                                              مرتب سازی نمایش بلیط ها

 

فیلتر کردن جستجوی بلیط هواپیما براساس موارد مختلف

در کادر سمت راست صفحه شما می توانید جستجو را بر اساس موارد دلخواه خود فیلتر کنید تا تنها بلیط هایی توسط سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما تریپ به شما نمایش داده شود که مد نظر شماست. در این باکس، فیلترینگ به شما کمک می کند نمایش بلیط هواپیما را بر اساس نوع بلیط (بلیط هواپیما سیستمی یا بلیط هواپیما چارتری)، خطوط هوایی (ایرلاین)، ساعت حرکت (انتخاب بازه زمانی)، مدت زمان توقف، تعداد توقف و فرودگاه (به عنوان مثال اگر قصد سفر از کرمان به مشهد را دارید و میخواهید بلیط هواپیما کرمان مشهد را رزرو کنید، در قسمت فرودگاه می توانید فرودگاه مورد نظر در کرمان و همینطور در مشهد را انتخاب کنید) فیلتر کرده تا نزدیک ترین بلیط هواپیما دلخواه را انتخاب و رزرو کنید.

فیلتر جستجوی بلیط هواپیما در رزرواسیون تریپ
فیلتر جستجوی بلیط هواپیما در رزرواسیون تریپ
  فیلتر جستجوی بلیط هواپیما در رزرواسیون تریپ

انتخاب بلیط هواپیما و خرید بلیط

پس از اینکه بلیط هواپیما دلخواه خود را در بین چندین پیشنهادی که سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما تریپ به شما خواهد داد، انتخاب کردید، روی دکمه انتخاب بلیط کلیک کرده تا وارد صفحه ورود اطلاعات و خرید بلیط هواپیما شوید. در نظر داشته باشید، سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما تریپ ابتدا از شما می خواهد شماره موبایل خود را وارد کنید تا یک رمز عبور یک بار مصرف برای ورود به سیستم خرید بلیط هواپیما بر روی موبایل شما ارسال کند.

سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما تریپ
                              ورود آسان به حساب کاربری در سیستم رزرواسیون تریپ

ورود اطلاعات مسافر برای خرید بلیط هواپیما

در این صفحه، سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما تریپ به شما تمام اطلاعات بلیط هواپیما مثل قیمت بلیط هواپیما برای هر نفر به همراه هزینه کل، ساعت و تاریخ حرکت، اطلاعات فرودگاه مبدا و مقصد و ایرلاین را نمایش می دهد و از شما می خواهد تا اطلاعات مسافر را وارد کرده و پس از مطالعه شرایط و قوانین و شرایط و قوانین دوران کرونا تیک این قسمت را فعال کرده و بر روی دکمه ادامه کلیک کنید تا به صفحه تایید بلیط هواپیما انتخاب شده وارد شوید.

وارد کردن اطلاعات کامل مسافر در سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما تریپ

تایید بلیط هواپیما

این صفحه از سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما تریپ مخصوص بازخوانی اطلاعات و تایید آن ها می باشد. در این بخش اطلاعات مسافر و اطلاعات بلیط هواپیما خود را مجددا بررسی کنید و از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل کنید. چرا که در قدم بعدی وارد صفحه پرداخت هزینه بلیط هواپیما خواهید شد.

تایید نهایی، پرداخت و صدور بلیط هواپیما در سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما تریپ

انتقال به درگاه پرداخت، پرداخت هزینه و صدور بلیط هواپیما

در این مرحله سیستم رزرواسیون بلیط شما را به درگاه پرداخت متصل کرده تا هزینه بلیط هواپیما را پرداخت و بلیط را دریافت کنید. به همین سادگی و تنها با چند کلیک ساده توانستید با وبسایت یا برنامه بلیط هواپیما تریپ بهترین و ارزان ترین بلیط هواپیما را خرید کنید. سفر خوبی را برایتان آرزومندیم .

سخن آخر

سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از آخرین قیمت بلیط هواپیما مطلع شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین قیمت بلیط را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، خرید بلیط و رزرو ارزان بلیط هواپیما چارتر و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا