تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

توییتر عرضه قابلیت Super Followers را آغاز کرد

توییتر به تازگی از اضافه شدن قابلیتی جدید تحت عنوان Super Followers به پلتفرم خود خبر داد که بر اساس آن، برخی از کاربران می‌توانند محتوای خود را در ازای دریافت پول در اختیار دنبال‌کنندگانشان قرار دهند.

عرضه این قابلیت در حالی آغاز شد که از ابتدای امسال، زمزمه‌هایی مبنی بر تصمیم توییتر برای راه‌اندازی چنین قابلیتی به گوش می‌رسید. حال و با عرضه Super Follwers، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند در کنار محتوایی که برای عموم قابل رویت است، اطلاعات یا همان محتوایی اضافی را با آنهایی که برای دریافت این اطلاعات، هزینه‌ای را پرداخت کرده‌اند، به اشتراک بگذارند.

طبق گفته توییتر، قابلیت مذکور در سه طرح ارائه خواهد شد که شامل پرداخت هزینه اشتراک ۲.۹۹، ۴.۹۹ و ۹.۹۹ دلار در ماه می‌شود. با انتخاب هر کدام از این طرح‌ها، کاربران به محتوای اختصاصی و سفارشی شخصی که وی را دنبال می‌کنند، دسترسی خواهند داشت و می‌توانند علاوه بر طرح سوالات مختلف، اطلاعات دست اول و تازه‌ای را دریافت کنند.

تولیدکنندگان نیز می‌توانند از طریق نشان Super Followers که روی اکانت دنبال‌کنندگان ظاهر می‌شود، این افراد را شناسایی کنند. در حال حاضر، تنها تعداد محدودی از کاربران در آمریکا قادر به استفاده از این قابلیت هستند.

همچنین، آن دسته از کاربرانی که به دنبال استفاده از ویژگی Super Followers هستند، می‌بایست تعداد دنبال‌کنندگانشان حداقل ۱۰۰ هزار نفر باشد و در طی ۳۰ روز اخیر نیز حداقل ۲۵ توییت را منتشر کرده باشند. ناگفته نماند که محدودیت سنی نیز در این زمینه تعیین شده و فرد می‌بایست ۱۸ سال یا بالاتر باشد.

برای دنبال کردن این اکانت‌ها نیز کاربران می‌توانند از طریق تپ کردن روی دکمه Super Follow در پروفایل افراد، از امکان دنبال کردن و شرایط پرداخت حق اشتراک ماهانه مطلع شوند و در صورت تمایل، به سیستم پرداخت درون برنامه‌ای هدایت خواهند شد.

در حال حاضر، امکان فالو کردن تنها برای کاربران آی او اس توییتر در آمریکا و کانادا فراهم شده اما توییتر قصد دارد تا طی هفته‌های پیش رو، این ویژگی را در اختیار تمامی‌کاربران در سراسر جهان قرار دهد. کاربارن اندروید نیز به زودی به این قابلیت دسترسی خواهند داشت.

توییتر عرضه قابلیت Super Followers را آغاز کرد

منبع
Techspot

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا