پوشیدنی هوشمندتکنولوژی

هدفون جدید شرکت Bose با طول عمر باتری ۲۴ ساعته معرفی شد

پس از هفته‌ها انتظار و انتشار شایعات مختلف، بالاخره شرکت Bose از جدیدترین هدفون خود تحت عنوان QuietComfort 45 رونمایی کرد.

محصولی ۲۳۹ دلاری که به فناوری ارتقایافته حذف نویز مجهز شده و قرار است از ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) وارد بازار شود. به گفته Bose، این هدفون از ویژگی صوتی Aware Mode بهره می‌برد که عملکردی مشابه با حالت‌های transparency یا ambient را ارائه می‌دهد. همچنین در QuietComfort ۴۵، کیفیت برقراری تماس‌های صوتی بهبود یافته و باتری دستگاه نیز می‌تواند با یک بار شارژ، تا ۲۴ ساعت دوام بیاورد.

از لحاظ ظاهری، این هدفون شباهت زیادی به مدل QC35 II دارد و از آنجایی که با قیمت ارزان‌تری به فروش خواهد رسید، بخش‌های بیشتری از آن از پلاستیک تشکیل شده است. اما همچنان به مانند مدل‌های قبلی، از قابلیت تا شدن آسان و جابجایی راحت برخوردار است.

دکمه‌های نتظیم و کنترل هدفون نیز تقریبا دست نخورده باقی ماندند بدین معنی که در چهار دکمه در سمت راست هدفون و یک دکمه نیز در سمت چپ به منظور فعال کردن قابلیت حذف نویز و حالت‌های صوتی هدفون تعبیه شده است.

شرکت Bose ادعا می‌کند که عملکرد قابلیت حذف نویز در QuietComfort ۴۵ به نسبت مدل قبلی این هدفون، بهبود یافته و می‌تواند فراکانس‌های بیشتری را که اغلب در کافه‌ها، مکان‌های اداری و… به گوش می‌رسد، حذف کند.

برخلاغ مدل Noise Cancelling Headphones ۷۰۰ این شرکت که امکان تنظیم قابلیت حذف نویز وجود داشت، این هدفون جدید تنها به دو حالت Aware و Quiet مجهز شده است. از دیگر قابلیت‌های ارتقایافته QuietComfort ۴۵ می‌توان به بهبود عملکرد میکروفون اشاره کرد که می‌تواند در حین برقراری تماس‌های صوتی، صداهای مزاحم را حذف کند.

در خصوص طول عمر باتری نیز باید گفت که این هدفون می‌تواند تا ۲۴ ساعت به طور مداوم روشن بماند و موسیقی پخش کند. همچنین در QuietComfort ۴۵، از درگاه USB-C برای شارژ استفاده شده و تنها در ۲.۵ ساعت، شارژ هدفون از صفر به ۱۰۰ درصد خواهد رسید. همانند دیگر مدل‌های قبلی این شرکت، QuietComfort ۴۵ نیز از قابلیت جفت شدن به دو دستگاه برخوردار است.

هدفون جدید شرکت Bose با طول عمر باتری 24 ساعته معرفی شد

منبع
Theverge

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا