اپل

پیدا شدن موتورسیکلت سرقتی با کمک ردیاب اپل ایرتگ

یکی از ساکنان ایالت واشنگتن آمریکا توانست با کمک یک ردیاب هوشمند اپل ایرتگ، موتورسیکلت سرقتی خود را پیدا کند.

این موتورسیکلت در اوایل سال جاری میلای نیز به سرقت رفت که پیدا کردن آن برای پلیس، چندین ماه طول کشید. اما براندون، مالک موتورسیکلت در این خصوص عنوان کرد که پس از معرفی اپل ایرتگ، تصمیم گرفت که این ردیاب هوشمند را روی موتورسیکلت خود نصب کند.

اما براندون صبح روز گذشته (سه‌شنبه)، متوجه سرقت دوباره موتورسیکلت خود شد. وی قبل از هر چیز به سراغ اپلیکیشن Find My اپل رفت و توانست با کمک ردیاب ایرتگ، موقعیت موتورسیکلت خود را پیدا کند که تنها چند ساختمان با وی فاصله داشت.

او فورا به محل مشخص‌شده در این اپلیکیشن رفت تا شاید بتواند موتورسیکلت خود را پیدا کند. در گزارش اپلیکیشن Find My نیز آخرین به‌روزرسانی موقعیت ایرتگ، برای سه دقیقه پیش بود و این یعنی، احتمال پیدا کردن موتورسیکلت زیاد بود.

او پس از رسیدن به نقطه تعیین‌شده، موتورسیکلت خود را مشاهده کرد که بدون هیچگونه آسیب و خسارتی، رها شده بود. اگرچه هنوز مشخص نیست که چرا سارقان، موتورسیکلت را رها کردند اما براندون در مصاحبه‌ای اعلام کرد که احتمالا این افراد از وجود ایرتگ مطلع شدند و در نتیجه، برای آنکه ردیابی نشوند، موتورسیکلت را رها کردند.

اگرچه شاید دلایل دیگری نیز برای رها کردن موتورسیکلت وجود داشته باشد، اما نکته حائز اهمیت این است که بدون ایرتگ، براندون هرگز نمی‌توانست موتورسیکلت خود را پیدا کند و تنها راه برای وی، تماس با پلیس و انتظار برای پیدا شدن موتورسیکلتش بود.

منبع
Appleinsider

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا