اپل

پای موسیقی کلاسیک به اپل موزیک باز شد

خبر خوب برای علاقه‌مندان به موسیقی کلاسیک؛ اپل به تازگی شرکت پرایم‌فونیک (Primephonic) را که از شهرت بالایی در زمینه پخش موسیقی کلاسیک و با کیفیت بالا برخوردار است، خریداری کرد.

با این خرید جدید، به زودی بخش جدید Apple Music Classical به اپلیکیشن اپل موزیک اضافه خواهد شد که بر اساس آن، مشترکان این سرویس به گنجینه‌ای از موسیقی کلاسیک و قابلیت‌های متنوع سرویس پخش موسیقی پرایم‌فونیک دسترسی خواهند داشت.

الیور شونیک، نائب رئیس اپل موزیک و محصولات بیتس اپل در این باره عنوان کرد که باهم، ویژگی‌های خارق‌العاده موسیقی کلاسیک را به اپل موزیک می‌آوریم و در آینده نزدیک، یک تجربه اختصاصی از موسیقی کلاسیک را که در نوع خود بهترین خواهد بود، ارائه خواهیم کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده، پرایم‌فونیک از تاریخ هفتم سپتامبر (۱۶ شهریور) دیگر مشترک جدید ن‌می‌پذرد و به جای آن، اپل موزیک یک اپلیکیشن جداگانه را برای موسیقی کلاسیک به همراه رابط کاربری پرایم‌فونیک و قابلیت‌های جدید دیگر عرضه خواهد کرد.

اپل همچنین اعلام کرد که کاربران فعلی پرایم‌فونیک می‌توانند تا شش ماه به صورت رایگان از تمامی‌امکانات اپل موزیک استفاده کنند. قرار است اپلیکیشن اختصاصی اپل موزیک برای موسیقی کلاسیک در سال ۲۰۲۲ عرضه شود.

در بخش دیگری از بیانیه اپل آمده که مشترکان اپل موزیک به صدها هزار آلبوم موسیقی کلاسیک دسترسی خواهند داشت و در صورت استفاده از هدفون‌های مناسب، می‌توانند از قابلیت‌های صوتی Lossless Auion و Spatial Audio نیز برای تجربه بهتر گوش دادن به این موزیک‌ها استفاده کنند.

منبع
iDropnews

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا