اپل

اپل واچ سری ۷ با نمایشگر ۴۵ میلیمتری عرضه می‌شود

به نظر می‌رسد که اپل واچ سری ۷ با تغییرات محسوسی در طراحی عرضه خواهد شد. این را مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ ادعا و اعلام کرده این ساعت با نمایشگری بزرگ‌تر نسبت به مدل فعلی عرضه می‌شود.

طبق گفته این کارشناس فناوری، اپل امسال در طراحی اپل واچ سری ۷ از کیس‌های ۴۱ و ۴۵ میلیمتری استفاده خواهد کرد؛ این در حالی است که مدل قبلی این ساعت مجهز به کیس‌های ۴۰ و ۴۴ میلیمتری عرضه شد.

همچنین به مانند رونمایی از گلکسی واچ سری ۴، به احتمال زیاد در این ساعت نیز از واچ فیس‌های جدیدی استفاده خواهد شد که متناسب با اندازه بزرگ‌تر صفحه نمایش این ساعت‌ها طراحی شده‌اند. گفته می‌شود که یکی از این تغییرات، اضافه شدن امکانات جدید به فیس Infographic Modular این ساعت خواهد بود.

ادعا گورمن چندان هم بی‌اساس نیست؛ در ابتدا نیز شنیده‌ها از تصمیم اپل برای استفاده از یک نمایشگر بزرگ‌تر برای اپل واچ سری ۷ خبر می‌دادند که در آن زمان، جزییات دقیقی در خصوص ابعاد و اندازه در دست نبود.

علاوه بر خبرنگار بلومبرگ، جان پراسر و وب‌سایت 91Mobiles نیز ادعا کردند که اپل واچ سری ۷ با تغییرات محسوسی در طراحی و با لبه‌های کناری صاف‌تر، حاشیه‌های باریک‌تر و رنگ‌بندی بیشتر عرضه خواهد شد.

همچنین برای این ساعت، پردازنده سریع‌تر و فناوری اولترا-وایتباند بهبود یافته نیز پیش‌بینی شده است. اما در این میان، برخی از منابع خبری اعلام کردند که سنسورهای جدید مربوط به سلامتی در این ساعت جای ندارند و احتمالا به مدل ۲۰۲۲ اضافه خواهند شد.

رویداد سپتامبر اپل در راه است و به احتمال زیاد، در کنار مدل‌های جدید آیفون ۱۳، اهالی کوپرتینو از اپل واچ سری ۷ نیز رونمایی خواهند کرد. محصولی که با توجه به اطلاعات فاش شده، می‌تواند یکی از جذاب‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار لقب گیرد.

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا