تکنولوژیفضا

چند فایل پی دی اف دلیل تاخیر شکایت بلواریجین از اسپیس ایکس

پرتاب فضایی اسپیس ایکس به ماه به دلیل یک مشکل عجیب به تاخیر افتاده است: فایل پی دی اف!

یک قاضی فدرال با درخواست وزارت دادگستری آمریکا برای به تاخیر افتادن بررسی شکایت شرکت بلواریجین از اسپیس ایکس موافقت کرده است. دلیل این موضوع بروز مشکل در آپلود فایل پی دی اف پرونده است.

شرکت فضایی متعلق به جف بزوس دولت آمریکا را به خاطر اعطای قرارداد پروژه ناسا به شرکت رقیب بلواوریجین تحت شکایت قرار داده است.

بر اساس اعلام بلواوریجین یک اشکال در آپلود کردن فایل‌های پرونده در این میان باعث به تعویق افتادن سیر پرونده شده است. پی دی اف یک فرمت فایل اختصاصی است که توسط شرکت ادوبی است.

بنا بر اعلام وزارت دادگستری آمریکا این پرونده هم اکنون ۷ گیگابایت حجم دارد در حالی که سیستم آنلاین شکایت در دادگاه فدرال فقط اجازه آپلود هر فایل با حجم ۵۰ مگابایت می‌دهد.

مقامات دادگستری آمریکا در تبدیل فرمت محتوای پرونده به پی دی اف ‌های ۵۰ مگابایتی –  که شامل چند صد فایل می‌شود – به مشکل برخورده اند.

فعلا مقامات در حال تبدیل جداگانه اسناد به فایل‌های جداگانه پی دی اف هستند . یک مقام دادگستری گفته است: ما  تلاش کرده‌ایم از طرق مختلف فایل‌های ۵۰ مگابایتی برای این پرونده بسازیم اما تا به حال مشکل حل نشده است.

سیستم دادگستری در آمریکا به جای استفاده از سیستم اسناد آنلاین فایل‌های شکایت را همچنان روی دی وی دی منتقل و نگهداری می‌کند.

به تعویق افتادن این دادگاه باعث شده که ناسا از اسپیس ایکس بخواهد پروژه پرواز به ماه را فعلا تا اول ماه نوامبر ۲۰۲۱ به تاخیر بیندازد.

به نظر می‌رسد اکتشاف فضا فعلا معطل کانورت شدن چند فایل پی دی اف است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا