مایکروسافت

انتشار اطلاعاتی از مشخصات گوشی سرفیس Duo 2 مایکروسافت

پس از انتشار تصاویری از نمونه اولیه سرفیس Duo ۲ مایکروسافت، اکنون نتایج بنچمارکی منتسب به این گوشی منتشر شده که مشخصات فنی این محصول را فاش می‌کند.

گوشی هوشمند تاشویی که به نظر، تست‌های داخلی آن انجام شده و احتمالا در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد. طبق اطلاعاتی که در این بنچمارک آمده، سرفیس Duo ۲ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، رم ۸ گیگابایتی و اندروید ۱۱ خواهد بود.

همچنین تراشه آدرنو ۶۶۰ بار پردازش گرافیکی این گوشی را به دوش می‌کشد. نتایج این بنچمارک نشان می‌دهد که سرفیس Duo ۲ از لحاظ عملکرد، یک سروگردن بالاتر از محصول قبلی این خانواده قرار می‌گیرد.

اطلاعات حاصل از بنچمارک نسل اول سرفیس Duo مایکروسافت نشان می‌داد که این گوشی در تست تک هسته‌ای امتیاز ۷۳۵ و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۲۶۷۸ را کسب کرد اما بنچمارک اخیر این امتیازها برای سرفیس Duo ۲ را به ترتیب برابر با ۱۰۹۱ و ۳۵۱۹ ثبت کرده است. دلیل اصلی این تفاوت در عملکرد، استفاده از پردازنده جدید شرکت کوالکام است.

در حال حاضر، بسیاری از علاقه‌مندان به گوشی‌هایی با نمایشگرهای دوگانه و تاشو، منتشر ورود سرفیس Duo ۲ به بازارا هستند. محصولی که قرار است به دوربین سه‌گانه مجهز شود و ویژگی‌هایی همچون درگاه USB-C، حسگر اثر انگشت، فناوری ۵G و پشتیبانی از NFC را در خود جای دهد.

اگرچه هنوز مایکروسافت در این رابطه حرفی نزده، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که سرفیس Duo ۲ در ماه اکتبر معرفی و در اواخر سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد. از جمله محصولات مورد انتظار مایکروسافت برای رونمایی در هفته‌های پیش رو می‌توان به سرفیس بوک ۴ و سرفیس گو ۳ اشاره کرد.

انتشار اطلاعاتی از مشخصات گوشی سرفیس Duo 2 مایکروسافت

منبع
Digitaltrends

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا