ارز دیجیتال

بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

آشنایی با ویژگی های بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران و معرفی یک صرافی آنلاین مطمئن

در ماه های اخیر افراد زیادی به فکر خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال افتاده اند. این نشان می دهد که رمز ارزها بیش از پیش جایگاه خود را در میان مردم پیدا کرده اند. همین افزایش تقاضا باعث شد تا قیمت ارزهای دیجیتال در سال جاری رشد زیادی بکند. پس از این رشد قابل پیش بینی، فعالیت فروشنده ها نسبت به خریداران بیشتر شد و سرمایه گذاران تصمیم گرفتند که سود خود را از بازار خارج کنند. این امر طبیعی باعث شد تا قیمت ها کاهش پیدا کنند و خریداران دوباره فرصت خرید ارز دیجیتال را پیدا کنند.

یک عنصر مهم در بازار کریپتو کارنسی، صرافی ارز دیجیتال است که امکان خرید و فروش رمز ارزها را به کاربران می دهد. در این مقاله ابتدا با صرافی ارز دیجیتال آشنا می شویم و سپس خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین را قدم به قدم بررسی می کنیم.

 

صرافی ارز دیجیتال در ایران

صرافی ارز دیجیتال محلی مطمئن برای خرید و فروش رمز ارزها به صورت آنلاین است. در سر تا سر جهان صرافی های زیادی از ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند. نحوه فعالیت این صرافی ها تفاوت هایی دارد که می تواند در انتخاب شما تاثیرگذار باشد. صرافی های ایرانی هم در چند سال گذشته به خوبی توانسته اند خود را مجهز کنند و جایگزینی برای صرافی های خارجی باشند. با این وجود، در بین این صرافی ها هم فاکتوهایی وجود دارد که آن ها را از هم متمایز می کند. پیش از انتخاب یک صرافی، ابتدا باید با ویژگی های آن آشنا شوید. در این قسمت به چند نمونه از این ویژگی ها اشاره می کنیم.

  • سرعت و امنیت بالا
  • تنوع ارزی مناسب
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • آدرس حقوقی ثبت شده
  • کارمزد مناسب

این ها 5 مورد از کلیدی ترین ویژگی هایی هستند که یک صرافی باید داشته باشد. اگر صرافی مورد نظر شما از این بابت مناسب نباشد، بهتر است که به دنبال گزینه ای جایگزین بگردید. علاوه بر این خصوصیات، معیارهای دیگری هم وجود دارند که از آن ها به عنوان مزیت رقابتی یاد می شود. مزیت رقابتی در بین صرافی ها می تواند پاداش دعوت دوستان، کیف پول چند امضایی، مسابقه های مختلف، به روز رسانی های مفید و… باشد. بر این اساس می توانید ایده آل ترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال در یران را پیدا کنید.

 

چگونه می توان به یک صرافی آنلاین اعتماد کرد؟

برای آغاز فعالیت در یک صرافی باید به آن اعتماد داشته باشید. فعالیت زیر نظر پلیس فتا، آدرس حقوقی مشخص، شماره تلفن ثابت و شناخته شدگی تیم سازنده عواملی هستند که می توانند خیال شما را از بابت مطمئن بودن صرافی راحت کنند. علاوه بر همه این ها، باید در مورد صرافی مورد نظرتان تحقیق کنید تا ببینید نام آن در فضای مجازی اعتبار داشته باشد. این آزمون را می توانید با جستجو کردن نام صرافی در گوگل برگزار کنید. یک صرافی معتبر، در سایت های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و حضور آن در انجمن ها پر رنگ است.

صرافی هایی که بیش از 1 سال فعالیت می کنند، به مراتب انتخاب مطمئن تری هستند. با این حال باید پیش از انتخاب، عوامل دیگری که در بخش های قبلی گفته شد را هم بررسی کنید. قدیمی بودن یک صرافی لزوما به معنای مناسب بودن آن نیست. پس سعی کنید که در مورد صرافی ها اطلاعات کافی را به دست آورید و با مقایسه آن ها دست به بهترین انتخاب بزنید.

 

بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

خرید ارز دیجیتال چگونه است؟

پس از آن که یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و مناسب برای خرید ارز دیجیتال پیدا کردید، باید در آن ثبت نام و احراز هویت کنید. با در نظر گرفتن موارد فوق، بیت ایمن می تواند انتخابی خوب برای خریداران ارز دیجیتال باشد. با توجه به تحقیقات انجام شده توسط تیم ما، صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن با دارا بودن تمامی ویژگی های نام برده شده، یک گزینه مناسب برای خرید و فروش ارز دیجیتال است. در این صرافی، خرید و فروش بیت کوین و 40 ارز دیجیتال دیگر با کم ترین کارمزد و بهترین قیمت انجام می شود. به همین منظور، می توان بیت ایمن را انتخابی هوشمندانه برای خرید ارز دیجیتال دانست. در این صرافی 41 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT)، کاردانو (ADA)، ریپل (XRP)، سولانا (SOL)، دوج کوین (DOGE)، شیبا (SHIB) و تزوس (XTZ) خرید و فروش می شوند. لیست کامل این ارزها را می تواند در صفحه اصلی سایت بیت ایمن مشاهده کنید.

به طور کلی صرافی مورد انتخاب شما باید به فکر کاربرانش باشد و سعی کند که بهترین امکانات را در اختیار شما بگذارد. علت انتخاب صرافی بیت ایمن توسط ما هم همین موضوع می باشد. بیت ایمن در کنار تمامی ویژگی های گفته شده، آموزش ها و تحلیل های رایگان دارد و اخبار مهم را پوشش می دهد. نوآوری این صرافی که باعث متمایز شدن آن از سایرین می شود، طراحی کیف پول 3 امضایی HD برای کاربران است. این کار باعث می شود که دارایی ما به امن ترین شکل ممکن نگهداری شود. البته این کیف پول به تمامی کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری هم متصل می شود و از بابت انتقال ارزها مشکلی برای ما پیش نمی آید. با این امکانات دیگر جایی برای درنگ باقی نمی ماند. همین الان به دعوت بازار ارز دیجیتال پاسخ مثبت بدهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا