تکنولوژیموبایل

عرضه اندروید ۱۱ برای نسل اول گوشی تاشوی موتورولا ریزر

اگرچه این روزها تمامی‌نگاه‌ها متوجه سامسونگ و گوشی‌های تاشوی جدید گلکسی زد این شرکت معطوف شده اما موتورولا نیز برای دارندگان گوشی تاشوی «ریزر» خود خبر خوبی را منتشر و اعلام کرد که به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای این محصول عرضه شده است.

گوشی تاشویی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و اکنون کاربران این محصول می‌توانند نسخه اندروید ۱۰ دستگاه خود را به اندروید ۱۱ آپدیت کنند. با این حال، عرضه این به‌روزرسانی برای ریزر در این مقطع از زمان ک‌می‌دیر به نظر می‌رسد و انتظار می‌رفت که کاربران این محصول، زودتر از این‌ها لذت کار با اندروید ۱۱ را تجربه کنند.

این شرکت در ماه ژوئن تا ژوئیه امسال نیز عرضه آپدیت اندروید ۱۱ را برای مدل ۲۰۲۰ ریزر ۵G خود آغاز کرد. به هر صورت، مسائل مربوط به به‌روزرسانی‌های موتورولا تنها محدود به گوشی‌های تاشو نیست و این شرکت برای بسیاری از گوشی‌های جدید خود نیز عرضه آپدیت تنها تا دو سال را تعیین کرده که این مسئله ن‌می‌تواند برای کاربران این روزهای محصولات هوشمند، خوشایند باشد.

به‌روزرسانی اندروید ۱۱ می‌تواند تغییراتی همچون اضافه شدن حباب‌های چت، تغییر پنل نوتیفیکیشن، کنترل‌های جدید فایل‌های رسانه‌ها، اجازه دسترسی یک باره و غیره را برای کاربران نسل اول ریزر به ارمغان آورد.

اگر شما نیز جزو دارندگان این محصول هستید و هنوز نوتیفیکیشن به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید به صورت دستی و از طریق مراجعه به بخش Settings، سپس About Phone و در آخر System Updates از عرضه این آپدیت برای دستگاه خود باخبر شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا