سامسونگشبکه‌های اجتماعی

امکان انتقال تاریخچه چت‌های واتساپ از آی او اس به اندروید فراهم شد

واتساپ اخیرا امکان جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده که امکان انتقال تاریخچه چت‌ها از آی او اس به اندروید را برای کاربران فراهم می‌کند.

بر اساس این قابلیت، اطلاعاتی همچون تصاویر، فایل‌های صوتی و مکالمات منتقل خواهد شد. این قابلیت که کاربران مدت‌ها در انتظار عرضه آن بودند، در جریان رویداد اخیرا سامسونگ اعلام شد و طبق آن، دارندگان دستگاه‌های مجهز به پلتفرم آی او اس اپل، می‌توانند به راحتی تاریخچه چت‌های خود را به گوشی‌های جدید گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ و دیگر مدل‌های سری گلکسی انتقال دهند.

فعلا این ویژگی برای دستگاه‌های سامسونگ عرضه شده اما قرار است به زودی، امکان استفاده از آن در دیگر دستگاه‌های ساخت سایر شرکت‌ها نیز فراهم شود. این قابلیت می‌تواند یکی از چالش‌های اصلی واتس‌اپ و کاربران این اپلیکیشن در انتقال تاریچه چت‌ها از پلتفرمی‌به پلتفرم دیگر را برطرف کند.

تا پیش از این، کاربران آی او اس، تاریخچه چت‌های خودر ا در آی‌کلاد ذخیره می‌کردند و کاربران اندروید نیز در گوگل درایو؛ و ماهیت متفاوت این دو پلتفرم، هرگز امکان تبادل اطلاعات را برای کاربران فراهم نمی‌کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، در این ویژگی به جای استفاده از اینترنت، از یک کابل لایتنینگ به USB-C برای انتقال اطالعات استفاده می‌شود.

با این حال، طبق گفته اینستاگرام، اگر پیشتر از آی او اس به اندروید مهاجرت داشته‌اید و دو بک‌اپ متفاوت در فضای کلاد دارید، نمی‌توانید این دو را با یکدیگر ادغام کنید. این شرکت اعلام کرد که در حال حاضر، این قابلیت تنها برای انتقال اطلاعات دستگاه‌های آی او اس به گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ فراهم شده و قرار است به زودی سایر دستگاه‌های مجهز به اندروید ۱۰ و بالاتر از این امکان بهره‌مند شوند.

منبع
Theverge

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا