سامسونگ

در رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ چه خواهد گذشت؟

سال‌ها بود که سامسونگ در رویدادهای فصل تابستان خود، از مدل‌های جدید گلکسی نوت رونمایی ‌می‌کرد. اما اکنون این رویه تغییر کرده و امسال خبری از عضو جدید خانواده نوت نخواهد بود.

در عوض، چشم‌ بادامی‌ها تمرکز خود را روی دو گوشی تاشوی جدید متعلق به خانواده گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد معطوف کرده‌اند. همچنین در این مراسم که قرار است یازدهم آگوست یعنی کمتر از یک هفته دیگر برگزار شود، از قلم هوشمند جدید این شرکت نیز رونمایی ‌می‌شود که به قابلیت کار با این دو گوشی تاشو مجهز خواهد بود.

البته شواهد نشان ‌می‌دهد که این رویداد تنها به این موارد خلاصه ن‌می‌شود و امسال سامسونگ، از نسل جدید محصول پوشیدنی خود به همراه سیستم عامل جدید آن و همچنین یک ایرباد وایرلس رونمایی خواهد کرد. حال در ادامه قصد داریم تا نگاهی دقیق‌تر بیندازیم به هر آنچه قرار است در رویداد پیش روی سامسونگ از آن صحبت شود.

گوشی‌های تاشو؛ نسل سوم گلسی زد

حدود یک ماه پیش، شرکت سامسونگ با انتشار تیزری رسما اعلام کرد که در مراسم امسال از نسل سوم گوشی‌های تاشوی سری گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد رونمایی خواهد شد. گلکسی زد فلیپ، از لحاظ اندازه کوچک‌تر است و از لحاظ ظاهری نیز با گوشی موتو ریزر شرکت موتورولا شباهت بیشتری دارد.

اما گلکسی زد فولد بیشتر شبیه به یک تبلت-گوشی هیبریدی به نظر ‌می‌رسد و بعد از باز شدن، امکان استفاده از یک نمایشگر بزرگ‌تر را برای کاربران فراهم ‌می‌کند. طبق آخرین شنیده‌ها، گلکسی زد فلیپ 3 به یک نمایشگر داخلی 6.7 اینچی و نمایشگر بیرونی 1.9 اینچی مجهز خواهد بود.

پنل نمایشگر خارجی این گوشی به نسبت مدل قبلی (1.1 اینچی) بزرگ‌تر شده و ‌می‌تواند اطلاعات بیشتری را در خود جای و نمایش دهد. گفته ‌می‌شود که نمایشگر داخلی آن به نرخ رفرش 120 هرتزی مجهز خواهد بود و از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی بهره ‌می‌برد.

در خصوص گلکسی زد فولد 3 نیز باید گفت که برای این محصول، پنل نمایشگر بیرونی 6.2 اینچی پیش‌بینی شده که در صورت باز شدن این ابعاد به 7.6 اینچ خواهد رسید. برای دوربین نیز از سیستم دوربین سه گانه به همراه دوربین سلفی دوگانه استفاده خواهد شد.

Galaxy Unpacked سامسونگ

هر دو مدل به استاندارد IPX8 برخوردار خواهند بود که مقاومت بدنه‌ در برابر آب را تایید ‌می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دو گوشی ‌می‌توان به پشتیبانی از قلم S Pen سامسونگ اشاره کرد. استایلوسی که پیشتر در مدل‌های سری نوت به کار ‌می‌رفت و بعد به مدل‌های گلکسی اس اضافه شد و اکنون به مدل‌های گلکسی زد راه پیدا کرده است.

پشتیبانی از این قلم ‌می‌تواند بسیار کاربردی باشد و کار با این دو گوشی را راحت‌تر کند. البته هنوز سوالات و ابهامات زیادی پیرامون عملکرد، میزان حساسیت، نحوه ارتباط و … وجود دارد که تا سامسونگ تا چند روز دیگر به همه این سوالات پاسخ خواهد داد.

پوشیدنی هوشمند: هدفون‌های جدید و ساعت‌های مجهز به واچ او اس

سامسونگ پیشتر اعلام کرد که در رویداد پیش رو، از مدل جدید گلکسی واچ مجهز به نسخه جدید سیستم عامل واچ او اس که با همکاری مهندسان گوگل توسعه یافته، رونمایی خواهد کرد. تاکنون تصاویر و اطلاعات زیادی در خصوص گلکسی واچ 4 منتشر و اعلام شده این محصول در دو نسخه اکتیو و کلاسیک وارد بازار خواهد شد.

مدل کلاسیک در سه ابعاد مختلف و مجهز به حاشیه چرخان معروف در ساعت‌های سامسونگ عرضه خواهد شد. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه این ساعت اعلام منتشر نشده است.

Galaxy Unpacked سامسونگ

این ساعت، تنها پوشیدنی هوشمند رویداد آگوست سامسونگ نخواهد بود. اگر اخبار را دنبال کرده باشید، حتما شایعات و شنیده‌های پیرامون گلکسی بادز 2 سامسونگ به چشمتان خورده است. ایرباد وایرلس جدید سامسونگ که قرار است با طراحی جدید و رنگ‌بندی متنوعی وارد بازار شود.

طبق اطلاعاتی که چندی پیش از این ساعت به بیرو درز کرد، ‌می‌توان انتظار داشت که این ایرباد مجهز به قابلیت حذف نویز، کنترل‌های لمسی و رابط باتری ساده‌شده عرضه شود.

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا