دیجی‌کالا

«دیجی‌کالا جت»، سرویس تحویل سریع محصولات سوپرمارکتی دیجی‌کالا رونمایی شد

این سرویس رایگان فعلا برای کاربران تهرانی فعال شده است

دیجی کالا از جدیدترین سرویس خود تحت عنوان «دیجی‌کالا جت» رونمایی کرد. یا استفاده از این سرویس کاربران می توانند سفارشات سوپرمارکتی خود را در کمتر از ۴۵ دقیقه دریافت کنند. سرویس دیجی‌کالا جت در حال حاضر برای کاربران تهرانی فعال است اما تا پایان امسال تمام شهرهای بزرگ ایران از این سرویس بهره‌مند خواهند بود.

همچنین زیرساخت و شبکه هوشمند لجستیکی «دیجی‌­اکسپرس» گروه دیجی‌کالا، به کمک دیجی­‌کالا جت آمده تا فرآیند ارسال سفارش‌­ها را به بهینه‌­ترین حالت ممکن نزدیک کند. دیجی‌اکسپرس پلتفرم تکنولوژی محور لجستیکی گروه دیجی‌کالا است که تلاش می‌کند طیف گسترده‌ای از خدمات لجستیکی در حوزه جمع‌آوری، پردازش، توزیع و تحویل سفارش را به خریداران و فروشندگان کالای دیجی‌کالا و سایر شرکت‌ها ارائه کند.

محصولات سوپرمارکتی دیجی‌کالا جت به دو روش تامین می­‌شود؛ همکاری با فروشگاه‌­های زنجیره‌­ای مطرح و معتبر و همینطور انبارهای اختصاصی کالاهای سوپرمارکتی دیجی‌کالا در مناطق مختلف شهر (Dark Store)  با نام «جت مارت» که امکان بیشترین تنوع کالایی را از بهترین برندها و با مناسب‌­ترین قیمت‌­ها و در سریع‌ترین زمان ارسال فراهم می‌کند.

حمیدرضا پاکروان، معاون اجرایی دیجی‌کالا جت در این باره گفت:

تجربه ۱۴ ساله گروه دیجی‌کالا در زمینه تامین و لجستیک، در پیاده‌سازی هر چه بهتر دیجی‌کالا جت نقش آفرینی می‌کند. کیفیت و در عین حال سرعت دو رکن اصلی دیجی­‌کالا جت است که در تمامی مراحل طراحی این محصول جدید گروه دیجی­‌کالا در نظر گرفته شده است؛ محصولی که هم اکنون در اپلیکیشن دیجی­‌کالا قابل استفاده است، مسیر جدید و سریع­‌تری از سرویس‌­دهی را برای مشتریان به وجود می‌­آورد تا انتظارات آن­ها را در سطح بالاتری نسبت به گذشته پاسخگو باشد و به زودی شاهد توسعه و گسترش این محصول جدید خواهیم بود.

در حال حاضر، دیجی­‌کالا جت در اپلیکیشن دیجی­‌کالا و از سایت www.digikalajet.ir برای کاربران در شهر تهران قابل استفاده است و پس از مرحله آزمایشی اپلیکیشن دیجی‌کالا جت به صورت مجزا نیز عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

‫428 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا