اپل

آیفون ۱۳ احتمالا ۲۳ شهریور ماه معرفی می‌شود

آیفون ۱۳ اپل در راه است و هرچه به اواخر تابستان نزدیک‌تر می‌شویم، شنیده‌ها و اخبار بیشتری در خصوص مشخصات و زمان دقیق رونمایی از این گوشی جدید به بیرون درز می‌کند.

در همین رابطه، اخیرا دن آیو، از تحلیلگران مرکز تحقیقاتی Wedbush مدعی شد که رویداد امسال اپل برای معرفی آیفون ۱۳ در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) برگزار خواهد شد. طبق گفته این تحلیلگر، اپل در سال جاری میلادی، عرضه حدود ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون دستگاه آیفون ۱۳ را در دستور کار دارد.

این حجم تولید گزارش چندی پیش مبنی بر تصمیم این شرکت برای عرضه ۹۰ میلیون آیفون ۱۳ تا پایان سال ۲۰۲۱ همخوانی دارد. با این حال، این اعداد و ارقام از افزایش تولید محصولات اپل به نسبت مدل‌های آیفون ۱۲ حکایت دارد؛ مدلی که به فناوری ۵G مجهز بود و علی‌رغم قیمت بالاتر نسبت به مدل‌های اندرویدی، همچنان نزد کاربران محبوب بود.

حال طبق گفته آیو، بخش زیادی از افزایش فروش آیفون ۱۳ مربوط به آن دسته از کاربران خواهد بود که در طی چند سال اخیر، آیفون‌های خود را تعویض نکرده‌اند و اکنون قصد دارند تا محصول جدید یعنی آیفون ۱۳ را جایگزین مدل قبلی خود کنند.

همانطور که اشاره شد، آیفون ۱۳ در هفته سوم سپتامبر رونمایی خواهد شد که با رویه اپل در طی سال‌های قبل برابری می‌کند. البته در سال ۲۰۲۰ و به دلیل همه‌گیری کرونا، تغییراتی در زمان عرضه محصولات این شرکت به وجود آمد اما بعید به نظر می‌رسد که امسال نیز شاهد تکرار این مسئله باشیم.

در هر صورت، آیفون ۱۳ قرار است با تغییراتی جدید نسبت به آیفون ۱۲ عرضه شد که از جمله آن‌ها می‌توان به اندازه ناچ کوچک‌تر و پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی در نمایشگر اشاره کرد. همچنین قرار است که دوربین فوق عریض این گوشی نیز دستخوش تغییراتی شود و قابلیت فوکوس خودکار نیز در مدل‌های آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس، ارتقا یابد.

و بالاخره تغییر مهم دیگر در این گوشی، اضافه شدن نسخه یک ترابایتی به مدل‌های آیفون ۱۳ است. این میزان حافظه ذخیره‌سازی برای کاربران بسیار قابل توجه خواهد بود که البته در کنار پردازنده قدرتمند A۱۵، می‌توان آیفون ۱۳ را به یکی از بهترین مدل‌های آیفون تبدیل کند.

منبع
Digitaltrends

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا