تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

امکان اضافه شدن به کلاب‌هاوس بدون دعوتنامه فراهم شد

پاول دیویسون و روهاk ست، بنیانگذاران کلاب‌هاوس اخیرا اعلام کردند که از این پس، پیوستن به این اپلیکیشن، صرفا از طریق دعوتنامه نخواهد بود و همه افراد می‌توانند در آن ثبت‌نام کنند.

طبق گفته سخنگوی لینکدین، در حال حاضر حدود 10 میلیون کاربر در انتظار پیوستن به کلاب‌هاوس هستند که این افراد به مرور زمان به این اپلیکیشن اضافه خواهند شد. این شرکت علاوه بر خبر فوق، از یک لوگوی جدید برای کلاب‌هاوس نیز رونمایی کرد و آیکون این اپلیکیشن نیز با تغییراتی همراه بوده است.

در پست مربوط به تغییرات جدید کلاب‌هاوس آمده است: سیستم دعوتنامه‌ای، بخش مهمی‌از تاریخ اولیه ما بوده است. ما از طریق اضافه کردن چهره‌های جدید و گفت‌وگو با انجمن‌ها، توانستیم کلاب‌هاوس را به شیوه‌ای مشخص و سنجیده توسعه دهیم.

این تغییر در حال به کلاب‌هاوس اضافه شد که چند روز قبل این پیام‌رسان از اضافه شدن قابلیت پیام دایرکت به اپلیکیشن خود خبر داد. قابلیتی که تحت عنوان بک‌چنل (Backchannel) شناخته می‌شود و طبق گفته این شرکت، در روز نخست عرضه این قابلیت، بیش از 10 میلیون پیام میان کاربران ردوبدل شد. این تعداد پیام در هفته اول به بیش از 90 میلیون رسید.

باز شدن درهای این اپلیکیشن به روی کاربران، در پی تشدید رقابت کلاب‌هاوس با دیگر برنامه‌های مشابه صورت گرفته است.  در حالی که بسیاری از کاربران هنوز نتوانستند به کلاب‌هاوس اضافه شوند، امکان پیوستن به اپلیکیشن‌های رقیبی همچون توییتر Spaces به طور کامل مهیاست و اگر کلاب‌هاوس به دنبال رقابت و جذب کاربران جدید است، می‌بایست دسترسی آزاد همه را به پلتفرم خود فراهم کند.

این شرکت چندی پیش، امکان استفاده از کلاب‌هاوس را برای کاربران اندروید نیز فراهم کرد که با از میان برداشتن موانع ورود و استفاده از این پلتفرم، می‌توان انتظار افزایش چند برابری کاربران این اپلیکیشن را داشت.

منبع
TheVerge

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا