پوشیدنی هوشمندتکنولوژی

ایرباد 99 دلاری شرکت Nothing مجهز به حذف نویز رونمایی شد

شرکت Nothing ساعاتی پیش از ایربادی جدید تحت عنوان Ear (1) که قرار است مجهز به قابلیت حذف نویز فعال و با قیمت 99 دلار عرضه شود، رونمایی کرد.

کارل پِی، مدیرعامل این شرکت ضمن معرفی از این محصول، اعلام کرد که Ear (1) به سه میکروفون برای فعال کردن ویژگی حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation) مجهز خواهد بود. به گفته این شرکت، این ایرباد ابتدا وارد بازار بریتانیا، هند، اروپا و آمریکای شمالی خواهد شد و بعد از آن، به دیگر کشورهای جهان خواهد رسید.

کارل پِی که سابقه تاسیس شرکت وان پلاس را در کارنامه دارد، با تاکید بر قابلیت حذف نویز این ایرباد، از آن به عنوان رقیبی جدید برای ایرپاد پرو 249 دلاری اپل یاد کرد. چند وقتی است که استفاده از ویژگی حذف نویز دیگر محدود به ایربادهای گران‌قیمت نیست و اخیرا چند شرکت، محصولات خود را مجهز به این قابلیت عرضه کرده‌اند.

از جمله ایربادهای وایرلس مجهز به حذف نویز می‌توان به Soundcore Liberty Air 2Pro با قیمت 130 دلار و نسل دوم Echo Buds آمازون با قیمت پایه 120 دلار اشاره کرد.

کارل پِی در خصوص ویژگی‌های این ایرباد وایرلس جدید اعلام کرد که Ear (1) با قیمت پایین خود می‌تواند یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین ایربادها برای خرید باشد و از لحاظ قابلیت‌ها و عملکرد نیز با ایرپاد پرو 249 دلاری اپل برابری می‌کند. این ایرباد از کیفیت بدنه بالایی نیز برخوردار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا