تکنولوژی

آموزش کامل ریست کردن اپل واچ

برای هر کاربری که اپل واچ دارد، ممکن است زمانی برسد که بخواهد ساعت خود را بفروشد یا به هر دلیلی بخواهد اطلاعات خود را از روی آن حذف کند. در این شرایط باید مطمئن شد که تمام اطلاعات و داده‌های روی ساعت، به درستی پاک شود. در این مقاله می‌خواهیم طرز صحیح و کامل ریست کردن ساعت هوشمند اپل واچ را توضیح دهیم.

ریست کردن از طریق خود اپل واچ

ریست کردن اپل واچ

اگر اطلاعات مهم زیادی روی اپل واچ خود ندارید، می‌توانید عملیات ریست کردن را از طریق خود دستگاه انجام دهید. کافیست به قسمت تنظیمات یا Settings  رفته و بعد از آن به  General > Reset > Erase All Content and Settings بروید. اگر برای ساعت خود رمز ورود تعیین کرده‌اید، باید رمز را در همین مرحله وارد کنید و بعد گزینه Erase All (پاک کردن تمام اطلاعات) انتخاب کنید. بعد از اتمام این مرحله، ساعت شما به تنظیمات کارخانه باز خواهد گشت.

اگر مدل ساعت شما GPS + Cellular باشد و یک برنامه data plan یا بسته داده‌ای به روی آن داشته باشید، هیچ اتفاقی برای data plan شما نمی‌افتد اما اگر بخواهید ساعت خود را به کل بفروشید، بهتر است بسته خود را کنسل کنید.

ریست اپل واچ از طریف آیفون

ریست کردن اپل واچ ریست کردن اپل واچ

عملیات ریست کردن ساعت خود را از طریق گوشی آیفونتان نیز می‌توانید انجام دهید. برنامه Watch App را باز کرده و گزینه‌های General > Reset > Erase Apple Watch Content and Settings. را انتخاب کنید. اگر بسته فعال داده دارید، از داخل همین برنامه می‌توانید آن را حذف کنید. برای ای کار کافیست Remove All Cellular Plans را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید بدون ریست فکتوری کردن، اپل واچ خود را از حالت ارتباط با آیفون خود بیرون آورید(unpair )، کافیست گزینه All Watches را از داخل برنامه Watch App انتخاب کرده و بعد آیکون اطلاعات را از سمت راست انتخاب کنید. از همینجا، گزینه Unpair Apple Watch را انتخاب کنید.

اگر بخواهید تمام اطلاعات و داده های روی اپل واچ را حفظ کنید، از این طریق می تواند اپل واچ خود را با گوشی خود UNPAIR کنید.

 

منبع:mashable

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا